Archiwum z dnia 2018.02.20
- 00:44 KRRiT proponuje nowe opłaty za udzielanie i rozszerzanie koncesji
- 00:55 Onet i TV Republika podały wziętą z Twittera nieprawdziwą informację o śmierci Benedykta XVI
- 06:21 Melissa nowym klientem agencji Pret-a-Porter PR
- 09:39 MK Media dba o wizerunek CH Max oraz inwestycji Park Handlowy Kasztelania
- 10:37 Łyk orzeźwienia z Oranżadą Hellena FIT w puszce!
- 10:45 Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w trakcie zimowych szaleństw
- 10:52 Face It! wypromuje Cookingbox.pl
- 11:00 Jorge Blanco wystąpi w finale „The Voice Kids”
- 11:02 HEXAGYN® duo – innowacyjne odkrycie w leczeniu kobiecych dolegliwości
- 11:51 Czy mógłbyś pracować zdalnie? Sprawdź, czy home office jest dla ciebie!
- 11:53 Jak zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom
- 12:40 Udana premiera wyrobu polskiej spółki na perspektywicznym rynku bliskowschodnim
- 12:43 Kathleen Diamantakis dyrektorem zarządzającym ds. strategii studia T Brand
- 12:57 Robert Swaczyński za Pawła Tomczyka szefem działu kultury PAP
- 13:28 Humana Poland nowym klientem Up&More
- 14:24 5 tysięcy powodów do pomocy Südzucker Polska S.A. wspiera lokalne instytucje
- 15:11 Maciej Bochyński w Sun & Snow, pokieruje działem realizacji inwestycji deweloperskich
- 15:12 Engave rozpoczyna współpracę z ContentHouse
- 15:40 Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
- 16:00 Słodycze Odra z nowym logo, opakowaniami i hasłem „Najlepiej razem”
- 18:34 Piotr Pogorzelski wraca do Walk Digital, w zespole Arkadiusz Barański
- 19:00 Kamil Stoch najpopularniejszym, a Piotr Żyła - najsympatyczniejszym polskim skoczkiem
- 19:54 Serial „Wolf Creek” w Stopklatce TV
- 20:09 Big Picture powiększa zespół o pięć nowych osób
- 20:11 Jambox ma 50 tys. abonentów. „Pracujemy nad nowymi usługami”
- 20:27 ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych
- 21:00 „Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)
- 21:03 DrWitt Premium reklamuje się hasłem "Na co dzień, na odporność"
- 21:05 Maspex inwestuje pół miliarda zł w infrastrukturę, nowe centra logistyczno – dystrybucyjne w Olsztynku, Lublinie i Łowiczu
- 21:07 Reprise rozpoczyna międzynarodową obsługę Lego
- 21:08 J. Walther Thompson Warsaw wygrywa przetarg na obsługę marki Drontal
- 21:09 Alfre Woodard zagra w serialu "Imperium"
- 21:10 Black Red White spotem w sypialni promuje szafy Nadir (wideo)
- 21:10 Daniel Kaluuya ma zostać nowym Bondem
- 21:10 X5 Soul - nowy smartfon Allview
- 21:11 „To one rządzą mafią” - oto bohaterki filmu "Kobiet mafii"
- 21:11 Nicole Carroll nową redaktor naczelną „USA Today”
- 21:15 Uber Eats startuje w Krakowie z ofertą 70 restauracji
- 21:15 Ćwiczenia jogi pomagają zwalczyć ból kręgosłupa. Poprawiają postawę ciała
- 21:18 Plus wprowadza usługę telefonu stacjonarnego w technologii GSM, abonament w cenie 20 lub 30 złotych
- 21:20 KRRiT oddaliła skargi dot. słów Ziemkiewicza w TV Republika o samospaleniu i wywiadu Pyzy z Bodnarem w TVP1
- 21:22 Bon Jovi tworzy własną markę wina Diving Into Hampton Water
- 21:22 Banki w Polsce czeka dalsza konsolidacja. Dla klientów nie musi to oznaczać wyższych kosztów
- 21:22 Linie Emirates sponsorem Arsenalu na kolejne pięć lat
- 21:23 Kolej Hyperloop Elona Muska ze zgodą na kopanie tunelu w Waszyngtonie
- 21:23 Kaufland Polska wybrał agencję Kamikaze do obsługi działań w social media
- 21:24 Zalando zbuduje centrum logistyczne w Olsztynku. Zatrudni 500 osób
- 21:25 Polomarket promuje się maskotkami z „wesołej zagródki”
- 21:26 Alina Wojna na czele działu marketingu Arena.pl
- 21:28 Kolporter otworzył w Kielcach salonik będący repliką XX-wiecznego kiosku
- 21:29 Ewa Długołęcka awansowała w biurze reklamy Multikino Media
- 21:30 Wiktor Świetlik odpowiada Janowi Pospieszalskiemu: Trójka nie upycha polskiej muzyki po nocy, w prime timie jest jej 69 proc.
- 21:33 „Santa Clarita Diet 2” od 23 marca w Netflixie
- 21:34 „Sprawa idealna 2” od 11 marca w HBO3, tydzień po amerykańskiej premierze
- 21:35 Maciej Musiał reklamuje Konto dla Młodych z aplikacją IKO w PKO BP (wideo)
- 21:36 „Familiada” siedem dni w tygodniu w TVP2. Dwie premiery, pięć powtórek
- 21:37 31 milionów stron internetowych korzysta z Google AMP, Facebook przegrywa walkę o odsłony
- 21:38 Polsat będzie uczył wychowywać psy w programie „SuperPies”. Emisja od 3 marca
- 21:38 Bartosz Węglarczyk wytyka Michałowi Karnowskiemu pracę w Axel Springer i niedoświadczenie, Karnowski Węglarczykowi - pozew od Dekana
- 21:39 „Książki. Magazyn do czytania” stają się dwumiesięcznikiem. Premiera opowiadania Olgi Tokarczuk w nowym wydaniu
- 21:40 Mikołaj Zglenicki: z Maxusa do MediaCom Warszawa
- 21:41 „Pensjonat nad rozlewiskiem” od 27 lutego w TVP1. Emisja we wtorkowe wieczory
- 21:41 Piąty sezon „Sondy 2” od 4 marca w TVP1. Program ponownie zmieni pasmo emisji
- 21:41 Cieśla i Krzymowski tłumaczą sprostowanie w „Newsweeku” artykułu o Piotrze Dudzie: szanujemy wyrok, ale podtrzymujemy tezy tekstu
- 21:42 Value Media zdobył 11,3 mln zł budżetu mediowego PKP Intercity
- 21:43 Merlin Group sprzedaje obligacje za 6,2 mln zł, środki przeznaczy na rozwój
- 21:44 Van Pur wybrał MullenLowe Warsaw do reklamowania piwa Łomża
- 21:46 „Orły Nawałki” - nowy program o piłkarzach z kadry w TVP1
- 21:47 Nowa radiowa powieść w Dwójce: „Nadberezyńcy”. Czyta Adam Ferency
- 21:48 RMF FM najchętniej słuchane w weekendy. Duże spadki Trójki, Jedynki i Radia ZET
- 21:49 Wartość reklamowa okładki „Vogue Polska” wynosi 3 mln zł
- 21:49 Dziennikarze sugerują nieścisłości izraelskiego publicysty, który zapytał Mateusza Morawieckiego o ustawę o IPN
- 21:58 „Glamour” bliżej millenialsów: zmiany w języku, szacie graficznej i konkursie Glammies
- 22:00 Polska Fundacja Narodowa ośmieszyła Mateusza Morawieckiego, a jej działania to przykład szkodliwej amatorszczyzny
- 22:11 Włodzimierz Szaranowicz pożegnał się z komentowaniem zimowych igrzysk. „Mam już następcę”
- 22:22 Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, „Wprost” o 21 proc. w dół
- 22:33 Małgorzata Domagalik zaczyna współpracę z „L’Officiel Polska”. „Ten tytuł to wysoka półka”