Maciej Musiał reklamuje Konto dla Młodych z aplikacją IKO w PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamująca Konto dla Młodych oferowane przez PKO BP wraz aplikacją mobilną IKO. Bohaterem akcji jest aktor Maciej Musiał.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maciej Musiał reklamuje Konto dla Młodych z aplikacją IKO w PKO BP (wideo)

Spoty kampanii pokazują różne sytuacje, w których Maciej Musiał musi liczyć na pomoc znajomych, ponieważ nie korzysta z aplikacji mobilnej IKO dostępnej dla użytkowników Konta dla Młodych w PKO BP. Reklamy obrazują różne opcje w aplikacji IKO, m.in. płatności zbliżeniowe, wysyłanie próśb o przelew i płatności współdzielone.

- W komunikacji marketingowej do młodych stawiamy na wzrost aktywności w internecie, który jest dla nas ważnym kanałem komunikacji. Tym razem występuje Maciej Musiał. Z jego udziałem wchodzimy w świat młodych. Mówimy do nich obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni - w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym aktorem. Zależy nam na tworzeniu wizerunku marki, która otwarcie komunikuje się z młodymi. Marketing efektywny powinien zaskakiwać odbiorcę i być inspiracją dla naszych klientów i nas samych, jako koło napędowe innowacji i zmian - komentuje Marek Kozłowski, dyrektor biura komunikacji marketingowej w PKO Banku Polskim.

To kolejna kampania Konta dla Młodych z udziałem osoby popularnej wśród młodych ludzi. Poprzednio rachunek był promowany przez youtubera Martina Stankiewicza.

W ostatniej dużej kampanii PKO BP reklamowana była pożyczka gotówkowa Mini Ratka.

Obecnej kampanii towarzyszy promocja „100 zł do wydania na Allegro”, w ramach której każda osoba, która do końca marca br. otworzy PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową i wyrazi zgodę marketingową, a potem może zarejestrować chęć udziału w akcji na stronie pkobpp.pl/mozeszwszystko, otrzyma kod o wartości 100 zł do wydania na Allegro. W puli jest 3,5 tys. takich kodów.

Maciej Musiał latem ub.r. wystąpił w kampanii lodów Koral. Wcześniej jako jeden z aktorów z „Rodznki.pl” pojawił się w kilku reklamach Orange Polska.

Obecna kampania reklamująca PKO Konto dla Młodych jest realizowana w internecie, obejmuje m.in. YouTube, serwis TVP.pl, media społecznościowe, witryny rozrywkowe i wyszukiwarki.

Za obsługę marketingową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"