Archiwum z dnia 2018.02.28
- 01:03 Radio Eska: relacje z Jamajki w finale akcji „Eska odwołuje zimę”
- 10:52 „Scenki z życia 3” w FOX Comedy
- 13:52 Botoks czy kwas hialuronowy – co lepiej odmładza?
- 14:37 ALUHAUS - technologia, która wyprzedza oczekiwania
- 15:37 Czarodziejska różdżka odmienia życie w reklamie kredytu w BGŻ BNP Paribas (wideo)
- 16:00 RODO – jakie są przesłanki potwierdzające należytą staranność firmy?
- 16:32 Aluminiowe drzwi przesuwne: panoramiczne przeszklenia
- 18:03 TalentMedia będzie reklamować sklepy OBI
- 19:00 Klient bez głowy kupuje auto w kampanii serwisu Otomoto
- 19:50 Wojciech Kliniewski i Paweł Grabowski w radzie nadzorczej Grupy 4Fun Media
- 20:54 Anna Charytoniuk wraca z Mindshare do Digital Resolution
- 21:00 Tribux Bio reklamowany "na krępujący ból brzucha" (wideo)
- 21:05 mBank pozwala na założenie firmy online
- 21:10 Halowe mistrzostwa świata w lekkiej atletyce transmitowane w czterech stacjach Telewizji Polskiej
- 21:10 Katarzyna Szlendak PR&marketing managerem w VML Poland
- 21:15 Maciej Rodowicz członkiem rady nadzorczej Polskiego Radia
- 21:20 RMF FM liderem w Krakowie. Radio ZET wyprzedziło TOK FM i Trójkę
- 21:22 Z okazji święta kobiet Johnnie Walker będzie panią Jane Walker
- 21:24 Canal+ zrezygnował z gal MMA federacji Bellator
- 21:25 Polskie sklepy internetowe zadłużone na 107 mln zł
- 21:26 Pięć nowych smartfonów myPhone i Hammer z ekranami 18:9
- 21:27 α7 III - nowy aparat Sony z linii bezlusterkowych korpusów z pełnoklatkową matrycą obrazu (wideo)
- 21:29 Zmiana algorytmu Facebooka – jak sobie z nimi radzić?
- 21:30 „Wolność to wybór” w reklamach Volvo XC40 (wideo)
- 21:31 Comcast chce kupić Sky za 31 mld dolarów, przebija ofertę Foxa
- 21:32 Maffashion twarzą kosmetyków Aussie (wideo)
- 21:33 „The New York Times” planuje własny program telewizyjny
- 21:33 "Jinn" - pierwszy arabski serial Netflixa. Reżyserem Mir-Jean Bou Chaaya
- 21:33 Remco Westermann za Constantina Stammena dyrektorem zarządzającym Mediakraft Networks
- 21:34 Abonenci cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” zapłatę za nie mogą przekazywać trzem organizacjom społecznym
- 21:35 Pierwszy taniec weselny par homoseksualnych w australijskiej reklamie iPhone X
- 21:36 „Za marzenia” hitem TVP2. Pierwszy odcinek oglądało 3,2 mln widzów
- 21:37 WPP łączy agencje Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe
- 21:38 Agora sprzedała działki w Warszawie i Gdańsku za 27,65 mln zł, to poprawi jej wynik w tym kwartale o 13,9 mln zł
- 21:39 TVP zmieniła porę emisji „Familiady”. Teleturniej jest emitowany tuż przed „Kołem fortuny”
- 21:41 Discovery Communications z wyższymi przychodami i roczną stratą 313 mln dolarów
- 21:42 Jonny Daniels może prowadzić audycję w Radiu Maryja. „Jestem bardzo dumny z przyjaźni z o. Rydzykiem”
- 21:42 Oszuści wysyłają fałszywe SMS-y do klientów PKO BP, mogą wykraść pieniądze z kont bankowych
- 21:44 Play ze wzrostem wpływów oraz spadkiem zysku i wydatków reklamowych. Ma 15,2 mln klientów, w tym 9,4 mln abonentów
- 21:44 W 2017 r. rynek smartfonów z pierwszym w historii spadkiem. Dominuje Android
- 21:46 Google z 2,4 miliona próśb o „bycie zapomnianym”, 43 procent wniosków zaakceptowanych
- 21:47 Grupa PKP SA szuka agencji kreatywnej
- 21:48 Ross Newens prezesem Grupy 4Fun Media, Rafał Baran wiceprezesem i dyrektorem generalnym
- 21:50 850 tys. widzów „Fabryki patriotów” w TVN
- 21:51 „Alarm!” wytknął gwiazdom TVN i Polsatu mieszkania w zreprywatyzowanych kamienicach. Monika Olejnik: to słaba manipulacja
- 21:55 Sylwester Wardęga: Zmiany w regulaminie YouTube’a uderzają w twórców, uzależnienie się od jednego serwisu było złą decyzją
- 22:00 Władze USA zgadzają się na przejęcie Scripps przez Discovery, finalizacja transakcji w marcu
- 22:11 PKN Orlen po fuzji z Lotosem będzie jeszcze silniejszy. Budżety reklamowe mogą zostać zmniejszone
- 22:14 REO - nowy portal o ekologii i zrównoważonym rozwoju. Szefem Paweł Sito, teksty piszą m.in. Dymek, Schnepf, Jurasz i Cydejko
- 22:15 Katarzyna Adamiak-Sroczyńska nową szefową agencji kreacji, oprawy i reklamy TVP. Zastąpiła Piotra Kanię
- 22:22 8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
- 22:33 Grzegorz Sielatycki przez godzinę był prezesem Radia Gdańsk. Powodem antysemickie publikacje sprzed lat