Katarzyna Adamiak-Sroczyńska nową szefową agencji kreacji, oprawy i reklamy TVP. Zastąpiła Piotra Kanię

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska objęła stanowisko p.o. dyrektora Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy. Dotychczasowy szef struktury Piotr Kania został odwołany - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska nową szefową agencji kreacji, oprawy i reklamy TVP. Zastąpiła Piotra Kanię
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, fot. Kancelaria Prezydenta

Nowa struktura Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy została powołana w grudniu ub.r., zajmująca się produkcją całej oprawy dla wszystkich anten Telewizji Polskiej - głównych i tematycznych. Na czele agencji w randze dyrektora stanął wówczas Piotr Kania, dotychczasowy pełnomocnik zarządu TVP, a wcześniej wydawca programów informacyjnych.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pod koniec zeszłego tygodnia Piotr Kania został odwołany ze stanowiska. Decyzja ta ma związek z ubiegłotygodniową konferencją ramówkową Telewizji Polskiej - Kania był jedną z osób odpowiedzialnych za oprawę widowiska. Były dyrektor pozostaje w TVP jako szeregowy pracownik agencji oprawy.

Biuro prasowe TVP potwierdziło nam, że obowiązki dyrektora Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy przejęła we wtorek Katarzyna Sroczyńska-Adamiak. - Zmiana wynika z dostosowywania struktur spółki do wprowadzanej reformy strukturalnej - tłumaczy centrum informacji TVP.

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska w lutym 2017 roku rozpoczęła pracę w Telewizji Polskiej - została kierownikiem redakcji "Pytania na śniadanie". Od sierpnia do grudnia 2015 roku była dyrektorem biura prasowego Kancelarii Prezydenta. Zastąpił ją Marek Magierowski. Poprzednio była współwłaścicielką firmy doradczej New Story. W latach 2009-2013 pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego Radia Wnet i redaktor naczelnej „Kuriera Wnet”. Wcześniej pracowała m.in. jako starszy specjalista ds. PR w radiowej Trójce, szefowa działu kultury w dzienniku „Metro” oraz dziennikarka w „Życiu”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem