Archiwum z dnia 2018.04.13
- 08:06 Minierial „Odwrócić wyrok” w 13 Ulica
- 11:59 Kanał TV Okazje w sieci Toya
- 12:29 Antyradio reklamuje się muralem w centrum Warszawy (zdjęcia)
- 12:32 Polacy pokochali czekoladową pizzę Guseppe
- 13:16 Sektor prywatny kształtuje jakość polskiego systemu opieki zdrowotnej
- 13:25 Podejmij męską decyzję – zadbaj o swoje serce!
- 13:35 Zmień deskorolkę w gokarta - CITY BOARD Karting Kit od Goclever
- 14:22 OKNOPLAST na targach budownictwa EXPO DOM w Rzeszowie
- 14:25 Twój dom - Twój komfort
- 17:36 Jak odżywiają się zawodnicy FC Barcelony? Przepisy układane przez dietetyków piłkarzy zdradza Beko w swojej nowej kampanii
- 17:54 RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Eska i Złote Przeboje Res na podium
- 18:00 Piotr Fronczewski w kampanii Fundacji Bajkowa Fabryka Nadziei (wideo)
- 22:00 Wyjazdy na mecz Polska – Senegal do wygrania w loterii Visa (wideo)
- 22:06 Robert Więckiewicz i Olgierd Łukaszewicz w filmie "Jak pies z kotem"
- 22:08 Archiwalne wydania „Burdy” na życzenie klientów dostępne w Empiku
- 22:10 Disney musi zaoferować kupno Sky Group po przejęciu części 21st Century Fox
- 22:14 Zarząd lotniska Modlin: Sprzeciw dla rozbudowy odbije się na pasażerach i zmieni polski rynek lotniczy. To naturalne lotnisko zapasowe dla Warszawy
- 22:15 Polacy wydali w zeszłym roku na jedzenie ponad 170 mld zł
- 22:17 Radio Akademia nowym szkoleniowym projektem Grupy ZPR Media
- 22:18 „Manifest Your Style” - Oskar Podolski promuje Answear (wideo)
- 22:20 IKEA w nowej reklamie przypomina, że czasem każdy musi naładować swoje wewnętrzne „akumulatory” (wideo)
- 22:20 Nożownik zaatakował dziennikarzy przed prokuraturą w Szczecinie
- 22:21 Unia Europejska przesłucha Sheryl Sandberg
- 22:22 Lotnisko w Gdańsku z blisko milionem pasażerów w I kw.
- 22:25 Stagnacja na rynku pecetów. HP przed Lenovo i Dellem
- 22:27 W ostatnim sezonie infekcyjnym Polacy wydali na farmaceutyki 3,3 mld zł. 90 proc. leki bez recepty
- 22:28 Wraca serial "Szaleję za tobą". Zagrają Paul Reiser i Helen Hunt
- 22:29 HBO zamawia drugi sezon serialu "Barry" i szósty "Dolina Krzemowa"
- 22:30 Orange w promocji oferuje roczny dostęp do HBO i HBO GO dla użytkowników platformy Love
- 22:32 Power TV HD, Adventure HD oraz Top Kids HD zaczną nadawać w Czechach i Słowacji
- 22:33 Aleric promowany hasłem "Aktywność na nowo"
- 22:35 „Playboy” wprowadza nowy slogan „Entertainment for All”
- 22:36 Muzyczne show „Od Opola do Opola” w TVP1. Emisja w soboty o 17.55
- 22:37 40 tys. zł za logo Narodowego Instytutu Polskiego Dziedzictwa Kulturowego za Granicą
- 22:38 „Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu, „Playboy” najbardziej w dół
- 22:38 Orange i Plus z najszybszym mobilnym internetem w marcu br.
- 22:40 Coca-Cola z mundialową loterią, rozdaje bilety na mecze Polaków, piłki i napoje
- 22:40 Po zmianie regulaminu Netflix nie pokaże swoich filmów na festiwalu w Cannes
- 22:41 Freedom House: niezależność mediów w Polsce nadal rekordowo niska, władza chce ograniczyć obcy kapitał
- 22:41 Trzech na dziesięciu Polaków grało w gry online lub je oglądało, FIFA 2018 najpopularniejszym tytułem
- 22:42 Porta reklamuje drzwi z Top Kolekcji (wideo)
- 22:42 Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta
- 22:43 Rada Etyki Mediów: „Wysokie Obcasy” nie powinny publikować tekstu popierającego aborcję, chociaż nie narusza on zasad etycznych
- 22:43 Katarzyna Pluta-Białek: z Edipresse na dyrektor artystyczną miesięcznika „Twój Styl”
- 22:44 Brand24 zyskał w br. 188 klientów, ma ich 2 384
- 22:46 W Polsce startuje FundedByMe, szwedzka platforma crowdfundingowa dla startupów
- 22:47 Walk Digital wchłania Walk Social Media, na czele Joanna Jędrasik
- 22:47 Inflacja wyhamowuje
- 22:48 Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł
- 22:49 Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii
- 22:49 Ewelina Kosałka-Passia z Radia Katowice laureatką nagrody głównej Grand PiK 2018
- 22:55 TVN sprzedał swoje udziały w sieci Gamellon
- 23:11 Mark Zuckerberg - bezbłędny cyborg czy zagubiony lider? (opinie)
- 23:33 TVP1 będzie kontynuować „Leśniczówkę”. Drugi sezon trafi na antenę jesienią
- 23:40 „Orange zbliża” w nowym cyklu reklam Orange Polska (wideo)
- 23:44 RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu
- 23:48 Cezary Pazura: nie zarabiam na YouTube, robię to dla przyjemności