Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii

Jakub Szcześniak objął w Interii nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju biznesowego i innowacji. W funkcji dyrektora pionu produktu reklamowego zastąpił go Mateusz Drzewosowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii
Jakub Szcześniak

Jako dyrektor rozwoju biznesowego i innowacji Jakub Szcześniak będzie zajmował się poszukiwaniem nowych źródeł przychodów, rozwojem biznesu, zarówno reklamowego jak i pozareklamowego, inwestycjami oraz innowacjami. Będzie podlegał bezpośrednio prezesowi Interii.

W firmie Szcześniak pracuje od 12 lat. Początkowo przez dwa lata był specjalistą, a potem pełnił funkcję dyrektora pionu produktu reklamowego. Zarządzał blisko 40-osobowym zespołem odpowiadającym m.in. za produkt reklamowy, zarządzanie powierzchnią reklamową, projekty specjalne, traffic oraz przychody z reklamy programatycznej. W latach 2008-2012 był członkiem zarządu IAB Polska.

Stanowisko dyrektora pionu produktu reklamowego objął teraz Mateusz Drzewosowski, któremu w nowej strukturze podlegają działy: zarządzania produktem reklamowym, projektów specjalnych, big data i programmatic oraz wsparcia sprzedaży, traffic, analityka sprzedażowa oraz menedżerowie produktów mobile i display. Natomiast przełożonym Drzewosowskiego jest Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego.

Mateusz Drzewosowski pracuje w Interii od 11 lat, pełnił różne funkcje w dziale reklamowym. Ponadto wykładał na kilku warszawskich uczelniach, m.in. w Collegium Civitas i na Uczelni Łazarskiego

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem