Archiwum z dnia 2018.05.24
- 00:59 Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)
- 03:08 Muzyczna składanka „Radio ZET - Siła Muzyka vol. 2” już w sprzedaży
- 11:32 Ciężki dzień = ciężki nogi
- 11:56 Żywiołowy Dzień Dziecka
- 12:00 3M Viscoplast z kampanią autorstwa Codemedia
- 12:01 Aleksandra Mokwa-Kaługa: z gdańskiego ratusza do pomorskiego Urzędu Marszałkowskiego
- 12:40 VX 25 od Rittal: Zalety dotyczące montażu i oszczędność czasu
- 13:05 TVP1 i Canal+ pokażą finałowy mecz Ligi Mistrzów
- 13:30 Z myślą o bezpieczeństwie danych – firma BrainSHARE IT gotowa na RODO
- 14:56 Najlepsze do kapusty
- 15:21 Światło dla IT
- 15:27 Otwarcie w wielkim stylu - nowy salon WIŚNIOWSKI we Lwowie
- 15:36 KRISPOL firmą rekomendowaną przez Związek Polskie Okna i Drzwi
- 16:33 Sephora otwiera flagową drogerię w warszawskiej Galerii Mokotów
- 16:33 Rusza nowy serwis kolejowy LCL z Chin do Polski
- 16:55 Za nami Dni Włoskie w Domotece – relacja z imprezy
- 17:09 Schneider Electric prezentuje nowe rozwiązania dla przemysłu na targach Hannover Messe
- 17:13 Multi Communications wspiera debiut marki hotelarskiej Selina na polskim rynku
- 17:15 Maspex wybrał agencję CzArt do obsługi marki Łowicz w internecie
- 17:46 Ewa Błaszczyk Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2018
- 18:12 Idea Money – pomaga polskim przedsiębiorcom i ogłasza konkurs!
- 18:18 Szybko do celu z Soudal
- 21:38 Acer: notebook Swift 5 w nowej wersji
- 22:00 Vision Express reklamuje okulary przeciwsłoneczne
- 22:00 Dominik Strzelec, Magda Kogut-Wałęcka i Maciej Mazurek w projekcie Husqvarna „z czasem możesz wszystko”
- 22:07 "DAYTONA” – nowa płyta Pusha-T
- 22:09 Do sprzedaży trafił specjalny numer ,,Gali” - ,,Gala Kids”
- 22:11 Fundusze venture capital zwiększają inwestycje w startupy. Blisko 50 mld USD w I kw.
- 22:11 CD Projekt z 22,89 mln zł zysku netto. Firma ma ponad 660 mln zł w gotówce
- 22:15 Louise Ainsworth mianowana CEO Kantar Media w regionie EMEA
- 22:15 RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. TOK FM wypadło z podium
- 22:20 STS sponsorem pięściarza Izuagbe Ugonoh
- 22:20 Film "Rocketman" opowie o życiu Elthona Johna. Premiera w kinach w maju 2019 roku
- 22:21 Showmax wspiera Centrum Praw Kobiet habitami z serialu "Opowieść podręcznej 2"
- 22:22 Aleksandra Kusz vel. Sobczuk kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej w Lotte Wedel, Elżbieta Kulawik kierownikiem ds. mediów i usług marketingowych
- 22:25 Dokument „13 listopada: Zamachy w Paryżu” od 1 czerwca w Netflixie (wideo)
- 22:25 Justyna Ratajczak w zespole marketingu Solven Finance
- 22:26 W obliczu RODO Onet-RASP prosi użytkowników o zgodę na przetwarzanie danych. „Przygotowaliśmy kompleksową politykę dla Grupy”
- 22:27 Plej wygrywa przetarg na obsługę Iveco Poland
- 22:27 Cena, koszty utrzymania i bezpieczeństwo najważniejsze przy zakupie mieszkania
- 22:28 mytaxi rusza w Poznaniu. Promocja -50% na start, współpraca z lokalną korporacją
- 22:29 Koniec Tesco Direct
- 22:29 Morfologia krwi może uratować życie. Blisko połowa Polaków wykonuje ją rzadziej, niż zalecają
- 22:30 Omnicom uruchamia globalną grupę eksperymentalną Omnicom Experiental Group
- 22:31 HTC U12+ oficjalnie. W Polsce za 3499 zł (wideo)
- 22:32 TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych. Najwięcej zyskał Food Network
- 22:33 Orange Światłowód najlepszy w rankingu Netflix
- 22:33 Acer Predator Helios od 8299 zł (wideo)
- 22:34 Apple udostępnia użytkownikom wszystkie posiadane dane na ich temat
- 22:35 Robert Makłowicz w kampanii BGŻ BNP Paribas zachęca do wspierania sąsiedzkiego biznesu (wideo)
- 22:36 Marcin Długosz za Tomasza Porębskiego redaktorem naczelnym CKsport.pl
- 22:38 Ponad 550 mln złotych przychodów klubów Ekstraklasy, Legia Warszawa po raz czwarty na szczycie rankingu
- 22:40 Paramount Network na razie nie w Polsce. „Nie wykluczamy rebrandingu w przyszłości”
- 22:40 UPC Biznes zmienia ofertę i wprowadza nowe logo. Rusza kampania „Otwórz się na sukces”
- 22:42 Nie ma chętnych na realizację kampanii „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”
- 22:44 „Nauka jazdy 3” hitem TTV. Jesienią kolejna edycja
- 22:45 Lotos z limitowaną serią koszulek dla kibiców, twarzą promocji Kuba Błaszczykowski
- 22:47 To w Blue City a nie na Woli stanie trzecia Ikea w Warszawie
- 22:47 TVP odpowiada KRRiT: organ nadal nie odniósł się do istoty poważnych problemów i wątpliwości interpretacyjnych
- 22:50 Poseł PO Krzysztof Brejza złożył skargę do sądu na TVP. Chciał wiedzieć ile zarabia partnerka prezesa
- 22:52 „Kuba Wojewódzki” hitem TVN, zyskał 170 tys. widzów
- 22:53 "MotherFatherSon" - nowy serial BBC. Zagra Richard Gere
- 22:54 Na skutek wolnych od handlu niedziel maleje sprzedaż
- 22:55 „Na noże”, „Handlarze” i filmy fabularne z biblioteki TVN od czerwca w Metrze. „Stanowimy z Discovery jedną grupę medialną”
- 22:57 Grupa Onet-RAS Polska chce usunięcia tekstu o dziennikarzu Łukaszu Maziewskim z TVP. Ziemkiewicz: To jest element stałych przepychanek
- 22:59 Kodaline na dwóch koncertach w Polsce
- 23:00 „Wszystkie należne podatki Facebooka” mogą wynosić zero złotych
- 23:10 Alicja Cybulska: Konsument stawia dziś na pierwszym miejscu osobiste szczęście, a marki mają go uczyć i bawić
- 23:44 Monday PR przejęła od Havas PR nie tylko obsługę Google Polska, ale też jej pracowników
- 23:55 Netflix kupił prawa do polskiego serialu „Ultraviolet”
- 23:59 mBank zmienia wygląd serwisu transakcyjnego - mieszane opinie ekspertów. "Wzór dla innych banków", "grafik czegoś zapomniał"