Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)

Trwa kolejna odsłona kampanii sieci sklepów Deichmann, której twarzą jest piosenkarka Margaret. Platformę komunikacyjną #DziewczynyRządzą przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)

„Bo we dwie zawsze dobrze wybierzecie” - brzmi hasło spotu promującego wiosenno-letnią kolekcję Deichmanna. Podobnie jak w przypadku zeszłorocznej, jesiennej kampanii marki, w wiosennej reklamie występuje piosenkarka Margaret.

Działania wspiera współpraca z influencerkami (m.in. z Julią Wieniawą), aktywacje w digitalu, social mediach, VOD, display, outdoor oraz materiały POS.

Pomysł, strategię i kreacje przygotowała agencja LiquidThread. Strategię mediową realizuje Starcom.

Spot wyreżyserował Florian Malak, Karolina Rączka  odpowiadała za scenografię, a Zuza Krajewska za  sesję zdjęciową. Reklamę telewizyjną wyprodukowało Tango Production, a za postprodukcję odpowiada studio Lunapark.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+