Archiwum z dnia 2021.03.01
- 01:32 Publicis Groupe z narzędziem do optymalizacji inwestycji w media mix marek
- 13:12 Nie tylko aparat – na jakie akcesoria warto zwrócić uwagę, jeśli myślisz o fotografii na poważnie?
- 16:55 Sprytne sposoby na przechowywanie w łazience
- 18:19 Cztery nowości w wiosennej ramówce Adventure HD
- 18:51 Digital Now inwestuje 2 mln zł w w wydawnictwo Blue Whale Press
- 19:47 Rafał Mrowicki przeszedł z „Dziennika Bałtyckiego” do trójmiejskiej redakcji Radia Eska
- 19:51 SOS Wioski Dziecięce apeluje o wsparcie 1 procentem podatku w kampanii "Zobacz mnie”
- 21:00 Pizza Hut wspiera kampanią ofertę „Twój Box"
- 21:10 RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Eska awansowała na podium
- 21:30 Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię dla Esoleo
- 21:35 Festiwal filmowy Nowe Horyzonty z własną platformą VOD
- 21:37 Polska Izba Mleka szuka agencji interaktywnej
- 21:39 Międzynarodowe organizacje reklamowe zaniepokojone podatkiem od reklam
- 21:40 Gowork.pl przed pracą na OLX i Pracuj.pl, najmniej zyskał Linkedin (TOP10)
- 21:41 Sławomir Wala zakończył pracę w Cheil Poland
- 21:41 Piotr Soleniec w zarządzie Cloud Technologies
- 21:41 Netflix udostępnił zapowiedź nowego serialu „Cień i kość”, premiera produkcji 23 kwietnia (wideo)
- 21:42 Redbad Klynstra-Komarnicki z audycją w radiowej Trójce
- 21:43 Xiaomi stawia na rozwój salonów stacjonarnych w Polsce
- 21:44 Kultowe filmy na podstawie prozy Tolkiena, "Ligia Sprawiedliwości Zacka Snydera" w marcu w HBO GO
- 21:44 „Luca” - nowa animacja Disneya i Pixara z pierwszym zwiastunem (wideo)
- 21:45 Po wprowadzeniu podatku cukrowego napoje gazowane droższe o prawie 30 proc. Coca-Cola droższa aż o 97 proc.
- 21:45 Dove zwraca uwagę na krzywdzące ocenianie kobiet swatanych w Indiach
- 21:46 Zabawka Hasbro "Mr. Potato Head" będzie neutralna płciowo
- 21:47 Marzec na Netfliksie: adaptacja "Nowego wspaniałego świata", Michelle Obama w pierwszej bajce, polskie filmy "Pan T." i "Hejter. Sala Samobójców"
- 21:47 Roślinne burgery w McDonald’s. Partnerem Beyond Meat
- 21:47 Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces
- 21:48 Twitter wprowadzi płatną opcję Super Follow. Do 2023 roku chce podwoić swoje przychody
- 21:48 Na ryczałt przewidziany w estońskim CIT można przejść w dowolnym momencie
- 21:49 Centrum e-Zdrowia planuje kampanię public relations Internetowego Konta Pacjenta, będzie szukać agencji
- 21:51 Havas Media dalej obsługuje Lidla
- 21:52 CDA Premium ma 349 tys. subskrybentów. Wpływy 41 proc. w górę, 16,3 mln zł zysku
- 21:52 Były angielski piłkarz Paul Gascoigne zostanie rozbitkiem we włoskim reality show
- 21:52 Bank Pekao: poprawa kondycji w przemyśle głównie dzięki większym zamówieniom
- 21:53 480 tys. widzów specjalnego odcinka „Złomowiska PL” poświęconemu zmarłemu „Krzykaczowi”. Historyczny rekord Discovery Channel
- 21:53 „The Crown”, „Nomadland” i „Kolejny film o Boracie” wśród zdobywców Złotych Globów
- 21:54 Likwidator przejął siedzibę „Dziennika Wschodniego” i zmienił naczelnego
- 21:55 Wraca "Punkt widzenia" w Polsat News, Agnieszka Gozdyra częściej w "Debacie Dnia"
- 21:55 TVP Info startuje z własnym serialem dokumentalnym pt. „Niezłomni”
- 21:58 Paweł Stasiak z audycją „I’m your Papadancer” w RadioSpacji
- 21:59 „Hotel Paradise 3” hitem Siódemki. Program zyskał 190 tys. widzów
- 22:00 Michał Rachoń z anglojęzycznym programem „Rock Rachoń” w PolandIN
- 22:05 Nowe etykiety energetyczne na urządzeniach RTV i AGD. Znikają plusy, wchodzą kody QR
- 22:09 Jacek Kurski o odejściu Marzeny Rogalskiej: "Bez telewizji niektórzy nie są w stanie sobie poradzić"
- 22:11 W styczniu spadki reklamowe we wszystkich mediach. Aflofarm tnie wydatki, mocno w górę Neonet i Media Expert (Top10)
- 22:44 Wydawca „Vogue Polska” znów dokapitalizowany przez właściciela
- 22:58 TVN zwalnia, bo Discovery ucierpiało w epidemii. Oszczędności w TVN24 ze stratą dla dziennikarstwa
- 22:59 Cyfrowy Polsat sprzedaje infrastrukturę sieci Plus za 7 mld zł. "Dobry biznes, pieniądze na nowe inwestycje”