Archiwum z dnia 2021.03.13
- 13:13 "Efekt Meghan". Meble ze słynnego wywiadu wyprzedają się na pniu
- 21:22 Canal+ rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Klangor"
- 21:45 Rekordowe wyniki serwisów ELLE.pl, ELLEdeco.pl i ELLEman.pl
- 21:50 Po wywiadzie popularność Harry'ego i Meghan na najniższym poziomie
- 21:50 Filmweb znów liderem. Na Eska.pl sekcja filmowo-serialowa ocno w górę, na WP.pl spadek (TOP10)
- 22:00 643 tys. widzów programu Krzysztofa Skórzyńskiego, TVN24 liderem
- 22:01 Operator Plusa kupi od innej firmy Solorza energię z farmy fotowoltaicznej za 300 mln zł
- 22:02 Łódź broni spotu z „J…bać biedę”: słowa wulgarne to też element codzienności (wideo)
- 22:05 Po 19 latach Dieter Bohlen odchodzi z niemieckiego Idola."To koniec epoki"
- 22:22 Serwis TVP.Info będzie rozwijał sekcję fact-checkingową
- 22:30 Prezes Pfizer Polska: zapanowanie nad pandemią w 2021 r. to realny scenariusz
- 22:45 „Tajemnica zawodowa” zaskakuje połączeniem wątków medycznych i prawniczych
- 22:50 "7. Dzień Tygodnia" wraca do Radia ZET. Andrzej Stankiewicz nawiąże do czasów Moniki Olejnik