Rekordowe wyniki serwisów ELLE.pl, ELLEdeco.pl i ELLEman.pl

Styczeń 2021 dla serwisów internetowych związanych z markami ELLE, ELLE Man i ELLE Decoration okazał się rekordowy. ELLE.pl według raportu Google Analytics odwiedziło 3 700 000 użytkowników w miesiącu, co jest najlepszym wynikiem w historii tytułu.

Materiał Partnera
Materiał Partnera
Udostępnij artykuł:
Rekordowe wyniki serwisów ELLE.pl, ELLEdeco.pl i ELLEman.pl

Od momentu premiery serwisu ELLE.pl we wrześniu 2012 roku internetowe kanały marki mają za sobą ósmy rok nieprzerwanego wzrostu (w tym roku wyniósł +68% w liczbie UU y/y). Dynamicznie zasięg poszerzają też ELLEman.pl (0,4 miliona użytkowników i podwojenie liczby UU rok do roku), a także sekcja ELLEdeco.pl z 1,4 miliona odsłon w styczniu 2021. Te dane stawiają serwisy internetowe rodziny ELLE zasięgowo na pierwszym miejscu na polskim rynku w kategorii luksusowych magazynów obecnych w sieci.

"To że przychodzi nam cieszyć się z rozwoju naszych produktów w tak trudnych i nowych dla wszystkich okolicznościach jest dość abstrakcyjną sytuacją. Mówi jednak wiele o obecnej roli mediów lifestylowych. Na pandemiczną rzeczywistość zareagowaliśmy w zeszłym roku szybko, zmieniliśmy w ciągu kilkudziesięciu godzin nasze plany redakcyjne, żeby dostosować się do nowych oczekiwań naszych czytelniczek. Kanały społecznościowe traktujemy z taką samą powagą jak treści na łamach ELLE i ELLE.pl. Instagram czy instastories ELLE to miejsce nie tylko do inspirowania społeczności, ale także doskonały nośnik mikropublicystyki i newsów, pięknie ilustrowanych jakościowymi zdjęciami i materiałami audiowizualnymi. Jesteśmy absolutnie skupieni na redakcyjnej jakości każdego kanału, na którym pojawia się tytuł ELLE, także w przypadku projektów partnerskich i reklamowych. Dla naszych klientów projekty natywne szyjemy na miarę, zawsze z udziałem naszych dziennikarzy, ekspertów i stylistów. W dopieszczonej estetycznie i fotoedycyjnie formie informujemy o inicjatywach społecznych, inspirujemy, rozmawiamy z ekspertami i rozpoznawalnymi postaciami, których opinie i działania inspirują nas od dawna lub na nowo. Cieszy nas fakt, że nawet w naszych rozrywkowych, lekkich formatach takich jak Q&A czy ELLE Music Game biorą udział polskie i zagraniczne gwiazdy największego formatu, a wiele z ich artystycznych projektów ma swoją premierę właśnie w ELLE.pl. Mimo trudnych dla rynku czasów nie rezygnujemy z mody i trendów - to nasze DNA, dziedzina, która jest piękna, daje radość, ale musi być tworzona odpowiedzialnie i z troską o świat. Stoimy murem za rynkiem - wspieramy polskie marki i branżę wydawniczą. Na każdym kanale, na którym obecny jest tytuł ELLE". – podkreśla Marta Kowalska, redaktor prowadząca ELLE.pl i head ekosystemu serwisów luksusowych wydawnictwa Burda.

Magazyn ELLE prowadzi aktywnie swoje profile na wiodących platformach społecznościowych: Facebooku, Instagramie, YouTubie, Spotify i Pintereście.  Jako pierwszy magazyn w Polsce tytuł zadebiutował  w grudniu 2019 roku na platformie TikTok, gdzie w ciągu miesiąca kontu @elle.polska przybywa dziś średnio 1,5 miliona emisji opublikowanych klipów. Dłuższe formaty wideo, takie jak: „ELLE Music Game”, czy „Kosmetyczka ELLE” cieszą się zaś dużą popularnością wśród obserwatorów pozostałych kanałów. Na Facebooku profil ELLE obserwuje 226 tysięcy osób, a na Instagramie 130 tysięcy. Profil ELLE Decoration ma 46 tysięcy fanów na Facebooku, a na Instagramie obserwuje go 36 tysięcy osób.

ELLE.pl osiąga również rekordowe wyniki w obszarze e-commerce. W porównaniu do ubiegłego roku podwoiliśmy ruch przekierowywany do e-sklepów przez nasze widgety osadzane przez redakcję w treściach. To za ich pomocą w 2020 roku przekierowaliśmy 4,5 miliona wizyt do witryn naszych afiliacyjnych partnerów. W ostatnim czasie wprowadziliśmy szereg natywnych form reklamowych, znanych do tej pory wyłącznie ze sklepów internetowych. Spośród innych ofert rynkowych wyróżniają nas również CTR-y z treści e-commerce. Dla ELLE.pl wynik powyżej 50% zaczyna być standardem. Dodatkowo dzięki wprowadzonym innowacjom niebawem będziemy mogli optymalizować wraz ze sklepami ścieżkę konwersji – dodaje Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer wydawnictwa Burda Media Polska, wydawcy ELLE.

Materiał Partnera
Autor artykułu:
Materiał Partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"