Archiwum z dnia 2021.03.15
- 00:59 Rosyjska policja zatrzymała dziennikarza za performance z oświadczynami dla rzeczniczki MSZ
- 01:48 Krystyna Pawłowicz: widzowie TVN głupi, ulegają szczuciu i kłamstwom - oglądający TVP mądrzy
- 11:25 Reżyserka Rosino w rosterze twórców Papaya Films
- 11:55 Otylia Jędrzejczak w kampanii wody Nestlé Pure Life „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny”
- 12:26 Roca i Royo podpisują porozumienie, na mocy którego powstanie światowy lider w branży mebli łazienkowych
- 12:42 Jak nie marnować żywności? – edukacja przez zabawę i zdrowa rywalizacja. Finał czwartej edycji projektu Whirlpool „Nie marnujmy chwil” w Polsce.
- 13:13 STANDARD CHARTERED WSPIERA MŁODYCH POLAKÓW DOTKNIĘTYCH EKONOMICZNYMI SKUTKAMI PANDEMII
- 13:14 Skowroński o przyjęciu Międlara: nie zauważyłem jego legitymacji, nie powinien być członkiem SDP
- 13:36 Aplikacje mobilne Getin Noble Banku zintegrowane z Huawei Mobile Services
- 14:19 KRRiT przedłużyła koncesję stacjom z Grupy Radiowej Agory na 10 lat
- 15:07 Nowy podcast premium „Digital Means Future” w Forbes.pl, prowadzącą Nell Przybylska
- 15:41 Land Rover kontynuuje współpracę z Przemkiem Kossakowskim
- 15:48 Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności
- 16:33 Value Media z kampanią dla marek eobuwie.pl i Modivo
- 17:46 Narhiza Kim w zespole PR Geberit
- 17:59 Bauer wydaje „100 rad poleca” o szczepionkach na koronawirusa
- 18:23 Konflikt w Syrii trwa już 10 lat. 90% dzieci potrzebuje wsparcia
- 19:34 Xylem w gronie klientów 24/7Communication
- 20:04 Ogłoszono nomiacje do Make TikToks Awards Poland
- 20:36 "Born In The Gym" hasłem międzynarodowej kampanii Olimp Sport Nutrition. Pierwszym bohaterem Mariusz Pudzianowski
- 20:58 RMF FM liderem w Krakowie, RMF Classic awansowało na podium
- 21:11 „Raport o stanie świata” z nową stroną internetową, miesięczne wsparcie na poziomie ponad 76 tys. zł
- 21:25 Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, udział Trójki spadł o 71 proc.
- 21:29 Hermès będzie produkować torby z grzybiej skóry
- 21:30 Lady Pank współpracuje z producentem wódki Orkisz
- 21:33 Tylko co trzeci Polak zadowolony ze swojej pensji
- 21:33 „Miasto na wzgórzu 2” od 29 marca w HBO GO (wideo)
- 21:37 Biedronka wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał Covid-19
- 21:38 „CyberPoland 2025” wśród haseł Polskiego Nowego Ładu, reklamują go Kaczyński i Morawiecki (wideo)
- 21:39 PMPG Polskie Media przejęła 3,85 proc. swoich akcji, jej zysk wzrośnie o 1 mln zł
- 21:40 Dino Polska z 255 nowymi sklepami i wzrostem sprzedaży o 32 proc. „Oszczędnie korzystamy z narzędzi reklamowych”
- 21:41 „Gogglebox 14” hitem TTV, ma 583 tys. widzów
- 21:41 W pandemii koronawirusa nasiliła się działalność oszustów wyłudzających dane osobowe
- 21:42 Borys Szyc i Daria Ładocha reklamują Alpro
- 21:42 O. Rydzyk: dziennikarstwo to powołanie jak kapłaństwo, media działają wg dyspozycji właścicieli
- 21:43 Rafał Brzozowski reprezentantem Polski na Eurowizji 2021
- 21:44 TVP1 i Polsat liderami w DVB-T w lutym. Polsat News zyskał najwięcej
- 21:44 TVN HD dostępny w ofercie Smart TV Vectry
- 21:44 Marki na przełomie dekad: Huawei
- 21:44 Blisko połowa pracowników w Nowy Jorku nie wróci do biur do września
- 21:45 Przez miesiąc producenci napojów zapłacili 76 mln zł podatku cukrowego
- 21:45 Reddit i Omnicom ze strategiczną umową. Wspólne działania i narzędzia marketingowe
- 21:46 Ponad 100 tys. podpisów przeciw programowi, w którym dzieci pytają nagich dorosłych
- 21:46 Lego nie będzie produkować klocków z plastiku. Wyda 400 mln dolarów na nową technologię
- 21:47 Netflix ukróci dzielenie kont
- 21:47 Pracownicy CNN wracają do biur
- 21:48 Spór w Sejmie o podatek reklamowy. Wiceminister finansów: wpływy pójdą na walkę z fake newsami
- 21:49 Miszczak o wynikach Telekamer i Playera: nagrody przyznawane głosami widzów i internautów są najcenniejsze
- 21:50 David Attenborough nieustannie zaskakuje
- 21:51 Deklarowana średnia cena spotu w TVN w 2021 roku mocno w dół, nawet o 30 proc.
- 21:51 W 2020 roku zginęło 65 pracowników mediów
- 21:51 Polski film "365 dni " z sześcioma nominacjami do Złotych Malin
- 21:53 Resort rolnictwa zapłacił 8,7 mln zł za promocję w TVP i Polskim Radiu
- 21:53 Siedem osób odeszło z „Głosu Wielkopolskiego”. Naczelny: to ich decyzja
- 21:54 Bartosz Gil w Radiu 357 prowadzi „Panoptikum” i „Wiszące ogrody”
- 21:55 Synergic ma porozumienie układowe z wierzycielami
- 21:57 10 kwietnia TVP1 pokaże „Stan zagrożenia” i „Smoleńsk”
- 21:58 Business Insider wyprzedził Money.pl, w czołówce Wirtualnemedia.pl (TOP10 serwisów biznesowo-prawnych)
- 22:00 TVN zmienia godzinę emisji serialu „Lab”
- 22:03 Wideo „3EKIPA” z nowym rekordem dynamiki przyrostu wyświetleń na polskim YouTube
- 22:05 Izabela Sochacka, dentsu Polska: marki będą służyć konsumentom
- 22:25 0,17 proc. udziału w rynku kanału TVP Kobieta, hitem „Velvet”
- 22:30 Dariusz Świąder będzie nowym prezesem Polska Press
- 22:45 Cyfrowy Polsat chce kupić za 500 mln zł 10 proc. eobuwie.pl: niska cena, synergie między mediami a e-commerce
- 22:55 Wojciech Mann: Trójki już nie ma. Została zadeptana, zniszczona i rozjechana prymitywnym walcem