TVN Media, podobnie jak dotychczas kontynuuje zasadę gwarancji średniej ceny cennikowej dla klientów TVN. Podając je deklaruje, że średnia cena bloków reklamowych w danym miesiącu nie będzie wyższa od tej gwarantowanej.
Ceny te podawane są dla reklamodawców, którzy zadeklarują 100 proc. zakupu cennikowego w całym 2021 roku - czyli takich, którzy będą kupować czas reklamowy w TVN tylko po cenach z cennika, a nie np. w pakietach GRP.
Taki reklamodawca może dostać dodatkowy rabat w przypadku, gdy średnia cena bloków reklamowych w danym miesiącu w godzinach 6-2 w programie TVN będzie wyższa od ceny zadeklarowanej przez TVN Media jako gwarantowana na 2021 rok. Wartość rabatu zostanie obliczona jako różnica między ceną danego miesiąca a ceną opublikowaną podzieloną przez cenę danego miesiąca.
Dwucyfrowe zniżki

Stawki na 2021 rok obniżono dla 10 miesięcy, tylko dla stycznia i lutego stawki poszły w górę w porównaniu do 2020 roku.
Najwyższe ceny gwarantowane - dużo powyżej 20 tys. zł - obowiązywać będą w marcu, kwietniu, maju oraz we wrześniu, październiku, listopadzie i grudniu.
I tak gwarantowana średnia cena cennikowa na marzec 2021 roku wynosi 16 600 zł (19 proc. taniej niż przed rokiem, wszystkie podane ceny dotyczą emisji spotów 30-sek.), na kwiecień wynosi 16 300 zł (taniej o 30 proc.), na maj - 15 500 zł (29,9 proc. mniej).
Średnia cena cennikowa na wrzesień 2021 roku to 20 200 zł (22,3 proc. mniej niż w ub.r.), na październik - 22 300 zł (10,1 proc. mniej), a na listopad – 23 500 zł ( 10,6 proc. mniej), zaś na grudzień - 20 200 zł (5,2 proc. mniej).
Najniższe ceny gwarantowane obowiązywać będą w styczniu oraz w okresie wakacyjnym, czyli w lipcu i sierpniu. Cena na styczeń 2021 roku wynosi 9 600 zł (10,3 proc. więcej niż w 2020 roku ), na lipiec – 8 600 zł ( 17,3 proc.mniej), zaś na sierpień – 9 500 zł (13,6 proc. mniej).

Wyższa deklarowana cena obowiązywała też w lutym br. - stawka wynosiła 15 800 zł, czyli 5,3 proc. więcej niż rok wcześniej.











