Archiwum z dnia 2024.10.28
- 11:19 Unisenza Plus – innowacyjne sterowanie systemem ogrzewania
- 12:50 Przedsiębiorco, rozlicz się sam? Kiedy firma potrzebuje księgowego
- 14:29 Wyniki finansowe ERLI za trzy kwartały 2024: platforma rośnie prawie 7 razy szybciej niż rynek e-commerce, GMV wzrosło o 71%
- 14:35 Jak wybrać magazyn energii? Przewodnik krok po kroku
- 16:48 Piłkarze reprezentacji promują program lojalnościowy InPost
- 17:32 Lang Media ma nowego prezesa
- 18:27 Cztery awanse w Salestube
- 19:26 Nowy codzienny podcast Polskiego Radia
- 19:31 Przemek Staniszewski na nowym stanowisku w Grupie Walk
- 19:32 Aplan Media wygrała przetarg biura Rzecznika Praw Dziecka
- 19:41 Bonding stomatologiczny – spełnienie marzeń o zachwycającym uśmiechu? Sprawdzamy!
- 19:46 Lasy Państwowe z kampanią wygenerowaną przez AI
- 19:48 Nowy wydawca portalu Defence24.pl
- 20:02 W Eurocashu nowy szef finansów. Z przeszłością w CCC i KGHM
- 20:11 Agnieszka Palmowska w Carlsbergu. Po 15 latach pracy w agencjach
- 20:18 Radio 357 ruszyło z kolejną akcją pomocy. Tym razem dla zwierząt
- 20:31 LoveBrands Group po wygranym przetargu obsługuje Bank Pocztowy
- 20:42 "Reklama Dzieciom" znów w TVP. Ruszyła sprzedaż spotów
- 20:43 Hubert Hurkacz światowym ambasadorem Polski
- 20:46 Jak przyciągać talenty. Employer branding w erze cyfrowej
- 20:55 Rekordy Off Radia Kraków z AI. Członkini KRRiT chce specjalnego zakazu
- 20:59 Laureaci o nagrodach Wpływowi 2024
- 21:05 Rola Connected TV (CTV) w strategii omnichannel
- 21:32 Znany przyrodnik znów w Trójce. Z nowym cyklem na antenie
- 21:32 Monika Wysocka szefową marketingu w BBC Studios
- 21:47 wPolsce24 prosi widzów o wpłaty. Kod na ekranie
- 21:48 Telewizja Puls ofiarą oszustwa z AI. Podrobiono wypowiedzi z Telekamer
- 21:55 Oferta sklepów Carrefour na Pyszne.pl
- 22:00 Policja w siedzibie Cinkciarz.pl
- 22:11 Reklama online w drugim kwartale 2024 r. urosła o ponad jedną piątą. Raport IAB Polska/PwC AdEx
- 22:15 Operator medialnego giganta z drugim kanałem TV Republika
- 22:20 Byli pracownicy PSMM rozwiną biznes Mediaboard Polska
- 22:20 Koniec platformy społecznościowej z pytaniami i odpowiedziami
- 22:25 Orange Polska zyskuje klientów IPTV. 3 tys. osób zrezygnowało z satelity
- 22:27 "Wprost" wyjątkowo wraca do papieru. "Niektórzy mogą być w szoku"
- 22:30 Polskie Radio przywraca Kartę Mikrofonową. Obawy dziennikarzy
- 22:40 Flipping w „Pytaniu na śniadanie” wywołał oburzenie. Ale kary nie będzie
- 22:45 Play aktualizuje dekodery abonentów. Nowe przydatne funkcje
- 22:49 TVP Info zmienia program na wybory w USA. Rusza "Oko na Amerykę"
- 22:50 Między inwestycjami, regulacjami i kosztami. Debata o fundamentach sukcesu biznesowego
- 22:51 SkyShowtime wprowadza nowy plan. Polacy mogą płacić o połowę mniej
- 22:55 Publiczna rozgłośnia rezygnuje z prezenterów AI. „Los pionierów bywa trudny”
- 23:30 100 mld zł na cyfryzację Polski. Ministerstwo przedstawiło strategię
- 23:35 Polski lektor usunięty z Google Maps ma nową pracę. Zatrudnił go państwowy gigant
- 23:40 TV Republika ma już milion na ścianę wideo. Szybka zbiórka od widzów
- 23:45 Odchodzi prezes Emitela. Przechodzi do innej branży