"Reklama Dzieciom" znów w TVP. Ruszyła sprzedaż spotów

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna sprzedaż spotów reklamowych do tegorocznej, 32. edycji akcji charytatywnej “Reklama Dzieciom” w TVP1. Łączny koszt reklamy wynosi 110 tys. zł netto. Akcję promować będą m.in. Katarzyna Dowbor i Marta Manowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Reklama Dzieciom" znów w TVP. Ruszyła sprzedaż spotów

Ekskluzywny blok reklamowy w ramach akcji “Reklama Dzieciom” zostanie wyemitowany w TVP1 dwukrotnie: 25 grudnia i 26 grudnia ok godz. 20., zaraz po programie informacyjnym „19.30”.

Zwiastuny informujące o akcji będą emitowane w TVP1 wraz z logo reklamodawców w okresie od 7 do 25 grudnia br., zaś podziękowania za udział w akcji - od 27 grudnia br. do 6 stycznia 2025 roku. Jedne i drugie pojawią się na antenach TVP1, TVP2, TVP HD, TVP Info, TVP 3 oraz TVP Kultura, TVP Sport, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Rozrywka, TVP Dokument, TVP Kobieta, TVP NAUKA i TVP ABC.

Ponadto w mediach interaktywnych TVP (na stronach internetowych, na profilach TVP w mediach społecznościowych oraz w telewizji hybrydowej TVP) w okresie od 7 grudnia do 24 grudnia zostaną wyeksponowane następujące reklamy: filmy reklamowe w formie prerolla, będące powtórzeniem filmów oraz reklamy display w formie sticky ad. Z kolei zwiastuny informujące o akcji będą emitowane w mediach interaktynych TVP w postaci spotów, teasera HBB oraz artykułu i postów, a także belki redakcyjnej. Na podobnych zasadach zostaną wyemitowane podziękowania dla reklamodawców, którzy pojawią się w bloku “Reklama Dzieciom”. 

110 tys. zł za spot

Biuro reklamy TVP prowadzi łączoną sprzedaż emisji filmów reklamowych w programach TVP oraz ekspozycji reklam w mediach interaktywnych. Łączna cena wynosi 110 tys. zł netto (bez VAT), z czego 100 tys. zł kosztuje spot telewizyjny, a 10 tys zł - ekspozycjia reklamy w mediach interaktywnych TVP. 

Sprzedaż spotów do bloku “Reklama Dzieciom” trwa do 20 grudnia. 

Akcja “Reklama Dzieciom” będzie promowana działaniami wizerunkowymi z udziałem m.in. Katarzyny Dowbor, Joanny Dunikowskiej-Paź, Marty Manowskiej i Agnieszki Dziekan. Promocja obejmie m.in. rozmowę w “Pytaniu na śniadanie”, wywiad w “Pytaniu dnia”, reportaż w TVP Info oraz dedykowane wejścia informacyjne w serwisie “19.30” oraz w “Teleexpressie”. 

Telewizja Polska w ramach akcji “Reklama Dzieciom” zebrała - począwszy od 1993 roku - 34,6 mln zł i pomogła 70 organizacjom. W ub..r. udało się zebrać 1,6 mln zł. 

Tegoroczne fundusze z “Reklamy Dzieciom” zostaną przeznaczone m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych oraz organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek.  

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+