Archiwum z dnia 2025.01.08
- 00:00 Wielkie plany wydawcy Meczyków. Będzie aplikacja i nowy portal
- 00:10 Interia kończy współpracę z dziennikarzem. Oskarżono go o kradzież newsów
- 17:00 Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych
- 17:56 Michał Czernecki w reklamie Blika z humorem o bezpieczeństwie transakcji
- 19:45 Pornografia nie dla dzieci. Rząd szykuje ustawę
- 19:53 "Design Alive" z nową redaktorką naczelną
- 20:01 „Żona dla Polaka” hitem niedzieli w TVP1
- 20:11 Szefowa marketingu Biedronki w jubileuszowej reklamie
- 20:16 Zbigniew Hołdys wraca z felietonami
- 20:58 Ponad 150 dziennikarzy: tekst w „Press” to paszkwil i wielkie nadużycie. Redakcja skarży się na hejt
- 20:59 CEO Grupy naTemat odchodzi ze spółki
- 21:00 Nadawca nowej stacji naziemnej z 4 mln zysku. Ale dywidendy nie planuje
- 21:01 Powstanie streamingowy gigant. Disney połączy swój serwis z Fubo
- 21:09 Ilu widzów miał program „Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka”?
- 21:11 Magda Gessler w zupełnie nowej roli. Nowy program dał TVN pozycję lidera w grupie komercyjnej
- 21:12 Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z nową dyrektorką. Wygrała konkurs
- 21:17 Nowe etykiety napojów Oshee. Projekt dotyczy dobrostanu emocjonalnego
- 21:19 Nowy szef komunikacji Grupy Polenergia. Przeszedł z Qemetica
- 21:36 13 agencji w przetargu PKP Intercity nas obsługę PR. Wybrano jedną
- 21:37 VML Poland z nowym dyrektorem kreatywnym. Dawid Szczepaniak z nową rolą
- 21:42 Tomasz Raczek o rozstaniu z Kanałem Zero. „Nie pozwolę sobie pluć”
- 21:44 Wirtualna Polska z nową szefową w biurze reklamy. Transfer z RASP
- 21:47 Europa Ubezpieczenia z nową rzeczniczką prasową
- 21:50 Marta Bizior na czele social mediów w Grupie Eurozet
- 21:55 Polski e-sklep odzieżowy coraz bardziej premium. Przebił kolejny pułap
- 22:15 Republika zaczęła pisać o show-biznesie. Serwis przejmie były naczelny „Super Expressu”
- 22:20 Koszty Radia Nowy Świat wyższe o milion zł. Przybywa jednak patronów
- 22:25 „Polityka” też z wyższą ceną. „Znacznie rosną koszty”
- 22:35 Zmiana po 23 latach. Lech Kaczoń przestał kierować Izbą Reklamy Zewnętrznej
- 22:35 Radio Łódź "wycina region"? Ze stacji odchodzą lokalni korespondenci
- 22:40 Będzie kolejny multipleks telewizyjny. Wiemy, kiedy ruszą poszukiwania jego operatora
- 22:45 Dlaczego polityka wraca na Facebooka. I dlaczego musi nas to przerażać
- 22:50 Nowy kanał informacyjny po polsku. W redakcji m.in. Blajer i Laskowska
- 22:55 Spowiedź SEOwca. "Presja walki o ruch wykańcza ludzi pracujących w portalach"
- 23:15 Stworzył już dziewięć hitów Netfliksa. Teraz zapowiada serial dla Prime Video
- 23:25 Powrót do Polski B w nowym serialu Netfliksa. Recenzja „Wzgórza psów”
- 23:32 Czy „Squid Game” oparty jest na faktach? Zdjęcia i historia z Korei niosą się viralem, ale mamy złą wiadomość
- 23:33 Kolejne przejęcie w e-podróżach. Fundusz wykłada ćwierć miliarda
- 23:35 Kolejne odejście z „Faktów” TVN. Połączono dwa działy
- 23:45 E-commerce w natarciu. Wydawcy Onetu i WP gonią Interię (Mediapanel z grudnia)
- 23:48 Zmiana w „Znaku”. Prezeska nie jest już naczelną
- 23:50 Zła passa „Washington Post”. Karykatura z Bezosem nie do druku, teraz zwolnienia
- 23:51 TVP kręci nowy serial oparty na włoskim formacie. W głównej roli znany muzyk
- 23:55 Kanał Zero traci kluczowego menedżera. Powrót do poprzedniej pracy