Archiwum z dnia 2025.06.17
- 00:00 Instagram stawia na kreatywność. Doda funkcję, na którą wiele osób czekało od lat
- 00:20 Nowe działy w tygodniku "Newsweek"
- 00:35 Kolejny serwis reaguje na wyjście Viaplay z Polski. Zaoferuje specjalne pakiety
- 00:37 Dziennikarz Polsatu kolejnym uczestnikiem "Tańca z gwiazdami"
- 00:47 Zmiana na czele Wyborczej. Prezesem były dziennikarz „GW”
- 00:50 „Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
- 00:55 Nowy szef Eurozetu. W zarządzie kolejny menedżer z Agory
- 00:57 Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions
- 01:00 Netflix odkrywa karty. Zobacz teaser "Heweliusza"
- 04:59 Specjalna oferta na kampanię reklamową w Wirtualnych Mediach. Tylko w czerwcu 2 za 1 i 30% taniej
- 17:52 InPost sponsorem tytularnym ChKS Chełm
- 18:10 Nowi szefowie zespołu UX/UI we Flying Bisons
- 18:45 Książulo w nowej kampanii Pepsi: "Smakuj lato po swojemu"
- 19:21 Cezary Różycki: z Wirtualnej Polski do Bauer Media Outdoor
- 20:46 Ryanair i Wizz Air pod lupą UOKiK. Chodzi o dodatkowe opłaty za bagaż
- 20:56 Domowa rozrywka według Play
- 21:03 Joanna Dziełak w zespole Kantar Polska
- 21:12 Z nadawcy Vidoc TV odchodzi były szef warszawskiej giełdy
- 21:50 Rusza nabór do Rady do Spraw Cyfryzacji
- 21:52 Cła szkodzą gospodarce. Globalny rynek reklamy urośnie mniej
- 21:56 Nowy manager w TVN. Wcześniej w Wirtualnej Polsce
- 22:06 Natalia Wojciechowska została prezeską Grupy PWN. "Nowy kurs"
- 22:09 Agencja marketingowa Galaktus nowym sponsorem Żubrów Białystok
- 22:22 Krzysztof Mocek na czele struktury kreatywnej Dentsu w Europie Centralnej
- 22:25 Tantiemy z opłaty reprograficznej obejmą dziennikarzy
- 22:25 Kanały linearne TVP VOD dostępne bez logowania
- 22:31 Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
- 22:47 „Puls Biznesu” wygasi „Puls Firmy” w dotychczasowej formule
- 22:54 Wystartował odświeżony Ckm.pl. Chce promować początkujących influencerów
- 22:56 Biedronka stawia na młodych piłkarzy ręcznych. Większa współpraca
- 23:00 Polacy masowo zastrzegają numer PESEL. Minister cyfryzacji podał liczby
- 23:38 Dlaczego bannery wręcz zalewają polskie serwisy internetowe?
- 23:40 Reklam wideo więcej i wszędzie. Jak złapać uwagę widzów?
- 23:43 Czego potrzebujemy do walki z dezinformacją? Od edukacji do regulacji
- 23:43 Ruszają zdjęcia do drugiego sezonu medycznego hitu serwisu Max
- 23:45 Rynek influencer marketingu się rozrasta. „100 tysięcy za stories? Da się”
- 23:50 Streaming nie zabija telewizji, czyli co dalej z rynkiem dystrybucji wideo?
- 23:52 Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo? Redaktorzy naczelni o "robieniu" mediów w 2025 roku