Książulo w nowej kampanii Pepsi: "Smakuj lato po swojemu"

W ramach ogólnopolskiej kampanii „Smakuj lato po swojemu z Pepsi”, marka łączy siły z jednym z najbardziej rozpoznawalnych twórców internetowych w Polsce – Szymonem Nyczke, znanym jako Książulo. Projekt angażuje społeczność, celebruje autentyczność i daje fanom realny wpływ na przebieg akcji i szansę na spotkanie z influencerem.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Książulo w nowej kampanii Pepsi: "Smakuj lato po swojemu"

Kampania jest uzupełniona o aktywacje, jak mapa smaków lata, którą tworzyć będą sami konsumenci czy trasa samplingowa. Inicjatywa potrwa do końca sierpnia.

Akcja została zaplanowana tak, by towarzyszyć konsumentom na każdym etapie – od kampanii w telewizji, internecie i outdoorze, przez angażujące wydarzenia i współprace z influencerami, aż po promocje i aktywacje w sklepach. 

Ambasadorem kampanii jest Szymon Nyczke, znany jako Książulo. To jego pierwsza współpraca z marką o tak dużym zasięgu i rozpoznawalności.

– Cieszymy się, że ta współpraca mogła zaistnieć właśnie w ramach kampanii „Smakuj lato po swojemu z Pepsi”. Tym bardziej, że Szymon prywatnie jest fanem Pepsi Zero. To wyraz zaufania, który pokazuje siłę naszej marki i jej autentyczne połączenie z wartościami młodego pokolenia. Teraz Książulo ponownie ruszy w trasę po Polsce, by odwiedzić miejsca polecone przez fanów i – w swoim charakterystycznym stylu – recenzować lokalne klasyki. To esencja naszego podejścia: blisko codziennych doświadczeń i wyborów konsumentów – mówi Anna Piekarska, senior group brand manager w Pepsi & Pepsi Zero.

Szansa na spotkanie z Książulem

Filarem kampanii jest interaktywna mapa smaków lata dostępna online, na której użytkownicy mogą dzielić się swoimi ulubionymi letnimi aktywnościami i miejscami. Aby dodać punkt na mapie należy wejść na dedykowaną stronę i uzupełnić zgłoszenie poprzez dodanie swojej propozycji wraz ze zdjęciem, lokalizacją i opisem oraz podstawowymi danymi kontaktowymi. Po pomyślnej weryfikacji każde zgłoszenie zostanie nagrodzone kodem rabatowym na zakupy na platformie Allegro. 

Książulo wybierze kilka zgłoszonych miejsc i odwiedzi je w ramach swojej letniej trasy. Dla autorów zgłoszonych lokalizacji będzie to okazja do spotkania z popularnym twórcą i stania się częścią jego contentu, dedykowanego aktywacji.

Pepsi rusza w trasę po Polsce

W ramach kampanii zaplanowano trasę „Taste of Summer Fun Tour”. Bus wypełniony Pepsi wyruszy w Polskę 20 czerwca, a jego trasę będzie można śledzić na internetowej mapie oraz w mediach społecznościowych marki. W inicjatywę będą zaangażowani także inni, znani influencerzy, m.in. Łukasz Trochonowicz, Zoja Skubis, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik czy Kasia Węsierska, którzy będą informować o akcji w swoich kanałach społecznościowych.

Marka Pepsi zagości również na tegorocznych festiwalach oraz eventach. Dedykowaną strefę będzie można znaleźć na Open’er Festival (2-5 lipca), Clout Festival (11-12 lipca) i Olsztyn Green Festival (15-17 sierpnia), a także na wydarzeniach z cyklu Energylandia Magic Nights w dniach 9 oraz 23 sierpnia.

Za opracowanie strategii komunikacji oraz idei kreatywnej odpowiada agencja Feeders, a za strategię mediową i zakup mediów – agencja Zenith. Działania konkursowe realizuje agencja reklamowa Avanti. Za działania samplingowo-eventowe odpowiada agencja Ewesa, a za komunikację w mediach – agencja K+PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online