Archiwum z dnia 2025.06.30
- 12:50 Koszty w ryzach popłacają. Telewizja Puls z rekordowym zyskiem
- 17:51 Value Media z kampanią abonamentu w Orange
- 18:13 Emocje, bliskość i wspólne chwile w kampanii "Share a Coke". Jan-Rapowanie w reklamach
- 18:15 Radio Rzeszów rusza z jubileuszową edycją Radia Biwak
- 20:17 Zygmunt Chajzer znów gospodarzem „Idź na całość”. Teraz w duecie
- 20:43 Loteria Kamisa w Biedronce
- 21:10 “Sprawdzamy” w TVP Info wraca na popołudnie, ale w niedzielę
- 21:12 RTL sprzedaje kanały i kupuje platformę cyfrową
- 21:48 Joanna Zientarska po 17 latach odchodzi z Antyradia
- 22:05 NASK: tyle miejsc w pracy w Polsce można częściowo zautomatyzować z AI
- 22:20 Bus "Uwagi" TVN znowu w trasie
- 22:25 W jakie reklamy klikają najchętniej użytkownicy internetu?
- 22:37 Po raz drugi zostaną przyznane Crafty SPR Awards
- 22:37 „Bez też jest MIŁO!” hasłem nowej kampanii piwa Miłosław Bezalkoholowe
- 22:40 ChatGPT ściął o 1/3 liczbę miejsc pracy dla juniorów
- 22:44 Kanada pod wpływem szantażu Trumpa wycofuje się z podatku cyfrowego. Na ostatniej prostej
- 22:48 Dominika Madej CEE PR & marketing managerką w SentiOne
- 22:54 Twisto z nowym head of product
- 22:55 "Twój czas na…”, czyli letnia kampania Storytel
- 22:55 Agnieszka Wiśniewska szefową wydawcy "Krytyki Politycznej"
- 22:59 Jarosław Pająk po ponad 18 latach odchodzi z WPP Media
- 23:01 Przetasowania w dziale marketingu Rakowa Częstochowa
- 23:07 mBank przedłuża współpracę z Linkleaders
- 23:10 Rusza Wimbledon. Wśród komentatorów były trener Igi Świątek
- 23:12 Ile zarabiają kreatywni na freelancie? Kwoty nie zwalają z nóg
- 23:20 Maciej Drzewicki na czele działu sportowego „Gazety Wyborczej”
- 23:29 Dyrektor wykonawczy Konkursu Piosenki Eurowizji ustępuje ze stanowiska
- 23:30 Legenda YouTube'a kończy z Google
- 23:32 Sponsoring sportowy wart już przeszło miliard złotych. Króluje jedna dycyplina
- 23:34 Zmalała oglądalność telewizji kablowej w Polsce. Ile udziału ma streaming?
- 23:35 Polska Organizacja Reklamodawców i K+Group przebadają decydentów marketingu. Rusza Marketing Confidence Index
- 23:40 Krajowa Rada odrzuciła sprawozdania TVP i Polskiego Radia. Co z abonamentem?
- 23:43 Po trzech dekadach odchodzi szef Katolickiej Agencji Informacyjnej. „Powodem są działania Episkopatu”
- 23:44 Co się stało z Autocentrum.pl? Od roku brak nowych treści
- 23:45 Znany komentator piłkarski po 12 latach żegna się z TVP. Ma przejść do konkurencji
- 23:47 Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
- 23:48 Szef KRRiT walczy z nadmiarem reklam w telewizji. "Struktury lobbystyczne"
- 23:48 Zarządza mediami Tomasza Sakiewicza. Z dyplomem z Collegium Humanum była we władzach państwowej spółki
- 23:49 Znamy aktorów netflixowej “Lalki”
- 23:50 Kolejna wizerunkowa katastrofa PZPN i Cezarego Kuleszy. Delegaci odrzucili jego wiceprezesów – dwa razy
- 23:54 Była szefowa TVN7 w Canal+. Będzie zarządzać produkcjami oryginalnymi
- 23:55 „Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą