mBank przedłuża współpracę z Linkleaders

Agencja Linkleaders wygrała przetarg na obsługę employer brandingową mBanku. To kontynuacja współpracy trwającej od 2019 roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
mBank przedłuża współpracę z Linkleaders
mat.pras.

Nowa umowa miedzy agencją a mBankiem została podpisana na kolejne trzy lata. 

Linkleaders  w ramach współpracy odpowiadać będzie za działania strategicznie związane z wizerunkiem mBanku jako jednego z czołowych pracodawców w Polsce, kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe dla obszarów takich jak IT, Contact Center, placówki detaliczne czy bankowość korporacyjna, a także komunikację skierowaną do młodych wraz z prowadzeniem profilu EB mBanku na Instagramie oraz jego obsługę contentową i kreatywną. 

mBank współpracuje z Linkleaders od 2019 roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela