Archiwum z dnia 2025.07.04
- 00:35 Radiowa Jedynka z nową oprawą. Stworzył ją "L.U.C.". "Wielkie święto"
- 00:35 Tomasz Terlikowski zmaga się z falą hejtu. Po sporze z Mateckim o Ruch Obrony Granic
- 00:40 Microsoft zapowiedział zwolnienie ponad 9 tys. osób
- 00:45 Serial o sekcie kolejną produkcją HBO Max. Znamy nowych członków obsady
- 00:50 Media Expert zalewa Polskę prostymi reklamami z Cleo. "Przepalenie" budżetu czy geniusz marketingu?
- 00:52 Iberion zatrudnił kolejnego byłego menadżera Wirtualnej Polski. Doliczyliśmy się ich ok. 10
- 00:55 Veo3 dostępne w Polsce. Teraz każdy może tworzyć profesjonalne wideo
- 01:00 Nowy standard telewizji już w Polsce. Testuje go duży nadawca
- 01:05 TVP wygrała w sądzie z Michałem Adamczykiem. Likwidacja zgodna z prawem
- 22:10 Zakaz smartfonów w szkołach dobry dla dzieci? Badania: poprawa koncentracji, mniej ryzyka cyberprzemocy
- 22:36 Fundacja Maraton Warszawski chce zatrudnić agencję PR
- 22:53 Newslettery przekonują do zakupu online. Konsument nieobojętny na reklamę
- 22:55 Chińska marka aut Xpeng z polskim zespołem marketingu i sprzedaży
- 22:55 Gadu-Gadu planuje wielki powrót. Zbiera na to pieniądze
- 22:57 Dom bezpieczny od piwnicy po dach: jak kompleksowo ubezpieczyć swoją posiadłość?
- 23:00 Awans kluczowej osoby od komunikacji w Żabka Polska
- 23:04 Next Film na nową dyrektorkę marketingu. Ostatnio była w zarządzie "Pisma"
- 23:05 Google podaje zużycie prądu. Porównaliśmy je do Polski
- 23:15 Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł
- 23:20 Brytyjscy i amerykańscy wydawcy blokują boty AI
- 23:25 „Tygodnik Powszechny” mocno pod kreską. Kosztowne inwestycje w technologie
- 23:30 DABCOM planuje multipleksy testowe DAB+ w kolejnych miastach
- 23:35 Byli dziennikarze Onetu i TVP założyli kanał na YouTube. “Skandaliczne trio”
- 23:40 Polscy wydawcy nie chcą rozwoju AI ich kosztem. Zgłosili szereg postulatów
- 23:45 Republika dogania TVP1. W grupie komercyjnej rządzi TVN
- 23:50 Radio Nowy Świat ze stratą w 2024 roku