Fundacja Maraton Warszawski chce zatrudnić agencję PR

Fundacja Maraton Warszawski – organizator biegów ulicznych w Polsce – ogłasza rozpoczęcie procesu ofertowania na współpracę z agencją PR – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Fundacja Maraton Warszawski chce zatrudnić agencję PR
fot. Fundacja Maraton Warszawski

Wybrana agencja ma wesprzeć działania komunikacyjne i medialne Fundacji, zwłaszcza w kontekście kluczowych wydarzeń biegowych.

Do procesu zakwalifikowanych zostanie maksymalnie pięć agencji. Zainteresowane podmioty mogą przesyłać swoje zgłoszenia bezpośrednio do Szymona Grzybczyka. 

Termin składania ofert mija 11 lipca. Zgłoszenie powinno zawierać portfolio lub showreel, prezentujące dotychczasowe doświadczenia i kompetencje agencji w obszarze komunikacji i PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą