Archiwum z dnia 2025.07.14
- 18:11 Allegro przerzuca koszty reklamacji na sprzedawców
- 18:26 Były prezes Repropolu dołączył do PZU
- 18:33 Aplikacja mObywatel poleca się na wakacje. Rusza kampania
- 18:56 Międzynarodowa agencja PR Kleber Group z polskim biurem
- 19:43 Vectra zachęca do skorzystania z taniej oferty telefonii komórkowej
- 20:03 Znana tiktokerka twarzą RMF FM
- 21:11 PGE z nową dyrektorką komunikacji i marketingu
- 21:12 Kryminalny podcast mBanku wraca w nowej odsłonie
- 21:23 Booksy startuje z wakacyjnym konkursem dla użytkowników
- 21:37 Kaczyński na pielgrzymce Radia Maryja mobilizuje przed wyborami. „Będzie się liczył każdy głos”
- 22:18 Onet rozwija segment lifestyle. Dołączają nowe osoby
- 22:31 Blik zyska nowy branding dźwiękowy
- 22:45 Michał Siejak wraca do Korony Kielce. Dziennikarz nowym dyrektorem marketingu i komunikacji
- 22:51 Dziennikarz Republiki o Tusku i przestępcach z Afryki. Rzecznik rządu zawiadomi służby
- 23:02 Tak skurczył się Ruch. Ogromna strata
- 23:20 Wydawca „Pulsu Biznesu” i Bankiera zarobił więcej
- 23:38 Tygodnik Tomasza Sakiewicza można kupować na nowo. Jak "Politykę" i "Angorę"
- 23:40 Polska spółka Netfliksa dalej rośnie. Już ponad 100 pracowników
- 23:43 Temu znów bryluje reklamowo na platformach Mety
- 23:45 „Fakty” liderem oglądalności półrocza. Ogromny wzrost serwisu Republiki
- 23:46 Ta strona to magia dla każdego marketera. Brandbooki znanych marek w jednym miejscu
- 23:48 Sukces Republiki nie zaszkodził TV Trwam. Tyle wpłacili zwolennicy
- 23:50 Rada Mediów Narodowych obsadziła rady nadzorcze. Prawnicy zamiast polityków
- 23:52 Czy ktoś wypełni lukę po zamykanych stacjach MTV? „Jesteśmy gotowi działać”