Michał Siejak wraca do Korony Kielce. Dziennikarz nowym dyrektorem marketingu i komunikacji

Michał Siejak, dziennikarz sportowy i twórca telewizji Korona TV, stanął na czele działu marketingu i komunikacji klubu Korona Kielce. Zastąpił na tym stanowisku Rafała Kielczyka, który pełnił tę rolę przez ostatni rok.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Michał Siejak wraca do Korony Kielce. Dziennikarz nowym dyrektorem marketingu i komunikacji
mat.prasowe

Michał Siejak objął funkcję dyrektora marketingu i komunikacji kieleckiego klubu z początkiem lipca b.r. Dla dziennikarza sportowego to powrót do Korony Kielce po sześciu latach. Siejak był związany z klubem w latach 2011-2019, stworzył klubową telewizję Korona TV, gdzie publikowano m.in. zakulisowe materiały z meczów, relacje z konferencji prasowych, czy filmy o środowisku kibiców klubu itp.

W ostatnich latach Siejak był związany ze stacją Canal+, gdzie odpowiadał za produkcję materiałów wideo z meczów Ekstraklasy oraz najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą – m.in. finałów NBA, El Clásico, meczów Premier League czy spotkań tenisowych Igi Świątek. 

Współtworzył także sportowe seriale dokumentalne takie jak „Sędziowie”, „Piłkarze na podsłuchu” czy „Trenerzy pod presją”. Współpracował również z Reprezentacją Polski w AMP futbolu, Fundacją Marcina Gortata czy platformą streamingową Viaplay – czytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie kieleckiego klubu. 

Michał Siejak po roku zastąpił dotychczasowego dyrektora działu marketingu i komunikacji Korony Kielce, Rafała Kielczyka, który pozostaje w strukturach klubu. “Dział marketingu i komunikacji wchodzi w nowy etap reorganizacji strukturalnej, której celem jest profesjonalizacja, większa efektywność i jeszcze lepsza współpraca z kibicami, sponsorami i partnerami klubu” – informuje klub. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii