Korona Kielce zwolniła twórcę swojego kanału Korona TV

Z końcem lipca tego roku z Koroną Kielce po ponad ośmiu latach współpracy żegna się Michał Siejak. Od początku tworzył treści na internetowy kanał klubu Korona TV.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Korona Kielce zwolniła twórcę swojego kanału Korona TV
Michał Siejak

Michał Siejak był związany z Koroną Kielce od lutego 2011 roku. Był odpowiedzialny za montaż i zdjęcia filmów publikowanych na kanale Korona TV na YouTube. Kanał ma ponad 21 tys. subskrypcji. Publikowane są na nim zakulisowe materiały z meczów, relacje z konferencji prasowych, a także filmy o środowisku kibiców klubu itp.

Michał Siejak żegna się z Koroną Kielce

18 czerwca na Twitterze Michał Siejak poinformował, że został zwolniony z klubu i nie może zdradzać dalszych szczegółów.- 3 czerwca 2019r. zarząd klubu Korona Kielce wypowiedział mi z miesięcznym okresem wypowiedzenia umowę o współpracę w zakresie tworzenia materiałów wideo dla Klubu - napisał w oświadczeniu Michał Siejak. - Zacząłem poszukiwać nowego miejsca pracy, gdyż w świetle zaistniałej sytuacji, pora rozglądać się za nowymi wyzwaniami zawodowymi i źródłami utrzymania - dodał.

Szczegółów zakończenia współpracy z Michał Siejakiem nie zdradza też rzecznik Korony Kielce, Krzysztof Węglarczyk. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl stwierdził jedynie, że "klub nie będzie odnosić się do tej sytuacji". Węglarczyk nie odpowiedział także na pytanie, kto zastąpi Michała Siejaka i czy w ogóle klub będzie zatrudniał kogoś na to stanowisko. Zaznaczył jednak, że w sprawie "wiele jeszcze może się stać".

Przypomnijmy, że w kwietniu tego roku po ponad 10 latach Korona Kielce zmieniła rzecznika prasowego. Pawła Jańczyka zastąpił Krzysztof Węglarczyk.

Michał Siejak ukończył prasoznawstwo z elementami dziennikarstwa na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu