SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2012: 6,5 mld USD na mobilną reklamę

Wydatki na mobilną reklamę w USA wyniosą w bieżącym roku 1,7miliarda dolarów.

2012: 6,5 mld USD na mobilną reklamę

To o 89 procent więcej w porównaniu z 878 milionami dolarówwydanych na mobilną reklamę w roku ubiegłym - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na najnowszy raport eMarketera podnazwą 'Mobile Advertising: After the Growing Pains'. Do 2012 rokuwydatki te mają zwiększyć się na rynku amerykańskim do ponad 6,5miliarda dolarów.

Z danych eMarketera wynika, że w bieżącym roku aż 88 procentwydatków w omawianym sektorze będą stanowić reklamy w wiadomościachtekstowych. Jednak do 2012 roku wskaźnik ten spadnie do 69 procent,a do głosu zacznie dochodzić reklama w wyszukiwarkach (23 procent),a także reklama graficzna (8 procent).

Z kolei na całym świecie reklamodawcy przeznaczą w bieżącym rokuna mobilną reklamę 4,6 miliarda dolarów, a do roku 2012 kwota tawzrośnie do 19,1 miliarda dolarów, z których 74 procent zostaniewydanych na reklamę w wiadomościach tekstowych.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2012: 6,5 mld USD na mobilną reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl