SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Analitycy o TVN

Grupa TVN mogła zanotować 67,2-94,4 mln zł zysku w II kw. 2006 r. - analitycy.

Spółka telewizyjna TVN mogła w II kw. 2006 roku zanotować od 67,2 mln zł do 94,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy konsensusie na poziomie 83 mln zł zysku i wobec 70,7 mln zł zysku zanotowanego rok wcześniej, prognozują analitycy.

Analitycy z pięciu domów maklerskich uwzględnionych w analizie szacują, że TVN mógł w II kwartale osiągnąć skonsolidowany zysk operacyjny w wysokości 95-118,6 mln zł, przy średniej na poziomie 107,9 mln zł w porównaniu do 81,3 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody grupy w drugim kwartale wyniosły, zdaniem analityków, od 261,6 do 301,4 mln zł przy konsensusie na poziomie 288,8 mln zł wobec 218 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku.

TVN opublikuje wyniki za drugi kwartał w czwartek, 10 sierpnia.

„Spodziewamy się bardzo dobrych wyników TVN-u za II kw., jednak tego oczekuje także rynek i to dyskontuje w kursie akcji spółki. Na II kw. pozytywnie wpłynęły cztery czynniki: dalszy wzrost oglądalności TVN, wzrost cen reklam o ok. 15% wprowadzony jeszcze w I kw., trafne dopasowanie ramówki w okresie Mistrzostw Świata i skuteczne przyciągnięcie damskiej widowni oraz efekt niskiej bazy związanej z żałobą narodową (po śmierci papieża)” – czytamy w raporcie BDM PKO BP z prognozami wyników za II kwartał.

„Oczekujemy, że tempo wzrostu przychodów w II kw. pobiło dynamikę wzrostu w I kw. i wyniosło 34%. Mimo zaksięgowania kosztów programu motywacyjnego, nieobecnych w II kw. 2005, spółka poprawiła wg naszych oczekiwań zysk netto o 36% r/r ze względu na wyższe marże osiągane na przychodach reklamowych” – czytamy dalej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Analitycy o TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl