SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arc Worldwide-Polska ma nowego szefa

 Robert Lipka 15 marca br. przejmie obowiązki Dyrektora Zarządzającego agencji Arc Polska, należącej do grupy Leo Burnett.

Arc działa w obszarze marketing services (BTL, direct marketing, trade marketing, retail marketing, promotional marketing, interactive communication, design, packaging, events, field marketing, sponsoring).
 
Główni klienci Arc Polska to: Bank Pekao S.A., Commercial Union, Fiat Auto Poland (Fiat, Alfa Romeo, Lancia), Levis, Philip Morris (Marlboro, L&M), Procter & Gamble, PTC Era.
 
Robert Lipka swoją karierę w reklamie rozpoczął w 1993 roku w Dziale Obsługi Klienta agencji Leo Burnett Warszawa. Pracował z takimi klientami jak: Lech Browary Wielkopolski, Nałęczowianka, Philip Morris czy Procter & Gamble. W latach 1998 – 2001 pełnił funkcję Client Service Directora w agencji Ad Fabrika FCB. W latach 2001 – 2002 pracował jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w firmie marketing services Axel Springer Kontakt. Przez ostatnie 4 lata był Dyrektorem Zarządzającym agencji Polymus, gdzie pracował m.in. z takimi klientami jak: American Restaurants, BMW, HP, Królewskie, Masterfoods, PTC Era, Reckitt Benckiser czy Yves Rocher.
 
Dotychczasowa Dyrektor Zarządzająca Arc Polska – Cristina Fritz, Argentynka polskiego pochodzenia – po blisko trzech latach pracy w Arc rozstaje się z agencją. Fritz pozostaje w Polsce i zamierza kontynuować karierę w branży.
 
„Planujemy dalszy rozwój i inwestycje w Arc Polska. Ta agencja ma potencjał, aby stać się liderem innowacyjnego myślenia i źródłem nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie marketing services w Polsce. Jestem przekonany, że Robert i jego zespół potrafią te ogromne możliwości wykorzystać dla potrzeb naszych Klientów.” – powiedział Jarosław Ziębiński, Chairman and CEO Leo Burnett Central and Eastern Europe.

„Cieszę się, że rozpoczynam pracę w agencji, która daje możliwość korzystania z głębokiej wiedzy specjalistycznej globalnej sieci Arc Worlwide. Sprawą niezwykle istotną jest dostęp do nowoczesnych, specyficznych narzędzi strategicznych i analiz porównawczych dotyczących innych rynków, ale także możliwość ścisłej współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami eksperckimi Arc z innych krajów w zakresie kreowania nowoczesnych rozwiązań komunikacji marketingowej. Jestem głęboko przekonany, że to „know-how” uda nam się skutecznie wykorzystać przy realizacji nowych projektów, co zaowocuje podwyższeniem poziomu obsługi Klientów agencji i przyczyni się do umocnienia pozycji Arc Polska na naszym rynku.” – powiedział Robert Lipka, nowy Dyrektor Zarządzający Arc Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Arc Worldwide-Polska ma nowego szefa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl