SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beyonce ambasadorem marki Pepsi. 50 mln dolarów na kampanię

PepsiCo podpisało wieloletni kontrakt reklamowy z piosenkarką Beyonce. Według New York Times, cała kampania promocyjna Pepsi z jej udziałem ma kosztować aż 50 milionów dolarów.

Beyonce ambasadorem marki Pepsi. 50 mln dolarów na kampanię

Amerykańska gwiazda muzyki pop ma dalej występować w reklamach telewizyjnych Pepsi - od 2002 roku pojawiła się już w czterech. Najnowszy spot z jej udziałem zadebiutuje niedługo po finansowanym przez PepsiCo występie Beyonce 3 lutego przyszłego roku, w trakcie przerwy meczu o Super Bowl. Ponadto, wizerunek Beyonce zostanie umieszczony na limitowanej edycji puszek Pepsi, która do Europy zawita w marcu.

Kontrakt obejmuje jednak również mniej konwencjonalne środki promocji. PepsiCo chce wzmocnić wizerunek swojej najważniejszej marki i zamierza zrobić to angażując się w wybrane przedsięwzięcia Beyonce. Na wspieranie projektów artystycznych piosenkarki ma zostać przeznaczona spora część 50-milionowego budżetu całej kampanii.

Nie wiadomo jeszcze jak dokładnie będą wyglądały działania Beyonce wspierane przez PepsiCo. Ich charakter wciąż pozostaje w fazie rozważań i propozycji.

31-letnia Beyonce Knowles jest jedną z największych współczesnych gwiazd showbiznesu. Działa jako aktorka, tancerka, producenta i bizneswoman, jednak najbardziej znana jest ze swojej twórczości muzycznej, za którą otrzymała między innymi 16 nagród Grammy oraz 12 nagród MTV.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Beyonce ambasadorem marki Pepsi. 50 mln dolarów na kampanię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl