SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Brother ciągle popularny

W Niemczech czwarta edycja Big Brothera

Emitowana w Niemczech czwarta edycja, reality show "Big Brother-Bitwa" cieszy się sporą popularnością zarówno wśród widzów jak i reklamodawców. Tymczasem z marcowych badań wynikało, że 75% Niemców, nie chce oglądać kolejnej edycji tego reality show.

W ostatni poniedziałek stacja RTL 2, która nadaje "Big Brother-Bitwa" (druga edycja "Bitwy") w grupie docelowej 14-49 miała 16,7% udziału w rynku.

Eksperci podkreślają, że są to bardzo dobre wyniki biorąc pod uwagę, że RTL 2 to stacja nadająca swój program wyłącznie drogą satelitarną. Zaznaczają jednak, że jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek dalej idące wnioski, choć pierwsze wyniki świadczą o w dalszym ciągu dużym potencjale reality shows i są dobrych znakiem dla innych europejskich telewizji.

Czy dobre wyniki w Niemczech zachęcą również tvn to produkcji czwartej edycji Big Brothera?

2003-04-07
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji:

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl