SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'CKM' wspiera kampania

W połowie sierpnia rozpocznie się kampania promocyjna wrześniowego magazynu 'CKM' (Marquard Media Polska).

Do numeru dołączona będzie pierwsza część plakatu z Mandaryną, na odwrocie będzie Doda w rozmiarze (1:1). Druga część plakatu pojawi się w październikowym numerze „CKM-u”.

Kampania reklamowa potrwa  od 12 sierpnia do 30 sierpnia br. Jej grupę docelową kampanii stanowią mężczyźni w wieku 20- 35 lat a swoim zasięgiem obejmie następujace media:

Telewizja (MTV, VIVA, Reality TV, AXN, TVN Turbo), radio (RMF, Radio Zet, Radio Parada, Radio Pin, Radiostacja, Radio Alfa, Radio Plama, Anty Radio Warszawa i Anty Radio Katowice), prasę („Cosmopolitan”, „Przegląd Sportowy”, „Magazyn Sportowy”) oraz billboardy (Warszawa, Katowice, Poznań, Szczecin, Wrocław – nośniki AMS).

Kampania reklamowa dodatkowo będzie wsparta działaniami PR min. „CKM” obejmie patronat nad trasą koncertową Mandaryny w sierpniu.

Kreacja kampanii oraz wybór i zakup mediów - dział marketingu Marquard Media Polska

Jak informuje wydawca cena magazynu nie zmieni się i będzie wynosiła 8,90 złotych, podobnie jak nakład, który wyniesie 130 tys. egzemplarzy. – Wrześniowy numer „CKM” jest numerem, którego makieta została odświeżona, layouty unowocześnione oraz zastosowano nową czcionkę – powiedziała "Briefowi" Ewelina Stefańska, specjalista ds. promocji imarketingu „CKM”.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'CKM' wspiera kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl