SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz mniejsze przychodzy Gino Rossi

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki modowej Gino Rossiwyniosły w okresie styczeń-czerwiec 2009 r. 85,8 mln zł, co oznaczaspadek o 7,0% wobec analogicznego okresu poprzedniego roku. W tymsprzedaż spółki zależnej Simple Creative Products wyniosła 30,9 mlnzł.

"Spadek przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej jest w głównejmierze spowodowany spadkiem sprzedaży hurtowej" - czytamy wkomunikacie.

Sprzedaż detaliczna sklepów własnych: "gino rossi", "geox","vanita" wyniosła 38,7 mln zł (odnotowano 2,75% wzrost sprzedaży wporównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiastsklepów własnych z marką "simple" w wysokości 22,6 mln zł(odnotowano 49,1% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznegookresu roku poprzedniego).

"Istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów zesprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepówfirmowych: "gino rossi", "simple", "geox" oraz "vanita". Jej udziałw skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - czerwiec2009 r. wyniósł 71,5%. W porównaniu do analogicznego okresu rokupoprzedniego, sprzedaż detaliczna w Grupie Kapitałowej wzrosła o16,1%" - czytamy dalej.

Spółka poinformowało również, że w związku z utratą kontroli nadspółką Lugano, zarząd Gino Rossi postanowił w raporcie oskonsolidowanych przychodach ze sprzedaży nie ujmować danychfinansowych Lugano.

Spółka Gino Rossi miała 6,99 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 rokuwobec 5,01 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 43,11 mln zł wobec 53,74 mln zł rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coraz mniejsze przychodzy Gino Rossi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl