SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz większe wydatki na reklamę w Internecie

Jak wynika z badań agencji Merrill Lynch w 2006 roku w USA budżet firm na reklamę w Internecie będzie większy niż na reklamę w gazetach.

W 2006 roku wydatki na reklamę w Internecie osiągną pułap 14,5 mld $ (wzrost o 27%), podczas gdy w gazetach osiągną 13,2 mld $ (wzrost o 3%)

Będzie to pierwszy raz, gdy wydatki na reklamę w Internecie będą większe niż wydatki na reklamę w gazecie.

Merrill Lynch przewiduje, że ta tendencja będzie się utrzymywała także w 2007 roku – 17,7 mld $ na reklamę w Internecie i 13,4 mld $ na reklamę w gazecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coraz większe wydatki na reklamę w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl