SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CR Media kontra Wprost

Sporna publikacja "Koncern Czarzastego za pieniądze PZU Życie"

W ostatnim wydaniu "Wprost" pojawiła się publikacja "Koncern Czarzastego za pieniądze PZU Życie", która przedstawia grupę CR Media w kontekście interesów SLD (o sprawie informowaliśmy w poniedziałek). Oto oświadczenie CR Media:

"Nierzetelna, bazująca na łączeniu przeróżnych wątków i faktów, publikacja ma niewiele wspólnego z rzeczywistością. Ponieważ nie jest to pierwsza prasowa publikacja skierowana przeciwko CR Media, w związku z tym Zarządy CR Media S.A. i Ad.point Sp. z o.o. oświadczają, iż:

1. Pomysł budowy sieci stacji radiowych powstał zarówno wśród nadawców, jak i zarządu CR Media, i wynikał z określonej sytuacji mediów w Polsce, w tym z ogromnego rozdrobnienia rynku radiowego. Pomysł ten nie powstał - jak się sugeruje - na zamówienie polityczne. Zresztą grupy radiowe nadal próbują budować inni uczestnicy rynku radiowego, w tym Agora i ZPR'y.
2. Projekt, umownie nazywany "35 stacji Ad.point", mimo jego prezentacji przed Krajową Radą Radiofonii i Telewizji we wrześniu 2001 roku oraz uzyskania przychylnej opinii co do jego realizacji, wielokrotnie spotkał się z negatywnymi decyzjami Rady.
3. Pan Włodzimierz Czarzasty, którego upatruje się jako protektora projektu, w głosowaniach nad wnioskami Ad.pointu wielokrotnie dawał wyraz swojej obojętności, albo wręcz braku akceptacji, dla proponowanych rozwiązań.
4. Środki na realizację planu budowy grupy lokalnych stacji radiowych CR Media próbowała pozyskać z różnych źródeł. Zarząd w ówczesnym składzie brał pod uwagę również fundusz zarządzany przez TDA, ale to przedstawiciel tego funduszu zgłosił się do CR Media z propozycją inwestycyjną, a nie odwrotnie, jak to sugeruje artykuł.
5. Zgodnie z wiedzą Zarządów CR Media i Ad.point, fundusz zarządzany przez Baring Private Equity Partners nie zamierza wycofać się z inwestycji w projekt radiowy Ad.point, jak to sugeruje artykuł.. Wręcz przeciwnie - prowadzone są wspólne prace nad koncepcją dalszej ekspansji grupy CR Media na polskim rynku medialnym.

Zarządy CR Media i Ad.point przekazały redakcji "Wprost" swoje oświadczenie, jak również wyrazy niezadowolenia, że dziennikarz tak renomowanego tygodnika nie zadał sobie trudu weryfikacji przedstawionych w artykule informacji u źródła, czyli rozmowy z zarządami CR Media S.A. i Ad.point Sp. z o.o., a poprzestał na zadaniu kilku nieistotnych pytań jednemu z członków Zarządu, nie informując go o temacie przygotowywanego artykułu" - Jan Ryszard Wojciechowski, Sebastian Wojciechowski, Jacek Pogonowski.
2003-08-20
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji:

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl