SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Egipt - jedyny pod słońcem'

Egipski Urząd ds. Turystyki rozpoczął wielką, wartą kilka milionów dolarów kampanię reklamową, która pojawi się w mediach na całym świecie.

Kampania „Egipt – jedyny pod słońcem” prezentowana będzie w Azji, Europie, oraz Ameryce Północnej w ciągu kolejnych 24 miesięcy. Kampanię oparto na założeniach poprzednich kreacji, w tym “Red Sea Riviera”, po których w 2005 Egipt odwiedziła rekordowa liczba 8,6 milionów turystów.

W Polsce reklama pojawi się w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Meteo i TVN24, Discovery Channel i Animal Planet oraz na kanałach składających się na pakiet At Media (m.in. National Geographic, Travel, Planete, Zone Europa, etc).

Spot telewizyjny składa się z 10 scen, które ukazują różne oblicza Egiptu. Prezentowane w reklamach atrakcje turystyczne to: Świątynia Abu Simbel; Piramidy w Gizie; Nil i Asuan, pole golfowe w Mena House; plaże przy hotelu Sheraton w Soma Bay; targowisko (suk) Khan el Khalili w Kairze; pustynia niedaleko Hurghady; Zatoka Delfinów w Marsa Alam.

Celem reklamy jest pokazanie w jaki sposób słońce towarzyszy codziennemu życiu w Egipcie. Film kręcono w różnych porach dnia, aby pokazać słońce wędrujące od wschodu do zachodu.

      

Reklamy prasowe ukażą się w Polityce, Przekroju, Newsweek-u, Wprost oraz prasie branżowej: TTG, Rynku Turystycznym, Wiadomościach Turystycznych, Rynku Podróży oraz w tytule Biznes i Turystyka. Od 10 listopada spoty reklamowe prezentowane są także w kinach sieci Multikino w sześciu miastach: Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Szczecinie, Poznaniu i Zabrzu. Kampania reklamowa w mediach potrwa do 11 grudnia.

 - Jesteśmy bardzo podekscytowani inauguracją naszej nowej kampanii reklamowej. Wierzymy, że reklama wiernie oddaje niezwykłe atrakcje, które Egipt oferuje odwiedzającym go turystom. Sądzimy, że jest to najbardziej kreatywna i dynamiczna z dotychczasowych naszych reklam i w najbliższych latach oczekujemy zwiększonej liczby zagranicznych turystów - powiedział Egipski Minister ds. Turystyki, Zoheir Garranah.

     

Kampanię przygotowała globalna agencja reklamowa Egipskiego Urzędu ds. Turystyki DDB Travel & Tourism (Francja). Spot reklamowy wyreżyserował, znany m.in. z kampanii Rolexa, francuski reżyser Michael Meyer z Blue Marlyn Productions. 

    

Wraz z kampanią reklamową Egipski Urząd ds. Turystyki planuje szereg działań skierowanych do branży turystycznej. Wraz z inauguracją kampanii reklamowej planowany jest szereg działań marketingowych, łącznie z programem internetowym w szesnastu krajach i dystrybucją gadżetów (plakaty, t-shirty, zakładki do książek, długopisy, torby). Dodatkowe informacje na temat Egiptu zapewni nowa 36-stronicowa broszura, dostępna w dwudziestu językach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Egipt - jedyny pod słońcem'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl