SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fresh tworzy dział new business

Agencja Reklamowa Fresh uruchamia nowy dział new business, który funkcjonuje od 1 lutego.

 Jego prowadzeniem zajmie się Małgorzata Sojecka.

Zadaniem działu będzie analiza rynku, gromadzenie informacji i koordynacja działań związanych z przetargami. Dotychczas zdobywanie klientów należało do działu obsługi klienta, jednak dynamiczny wzrost liczby zleceń wymusił potrzebę wydzielenia struktury odpowiedzialnej za zdobywanie nowych zleceń.

Dotarliśmy do punktu, w którym niezbędna jest przebudowa struktury agencji – mówi Adam Michańków, prezes Fresha. Dział obsługi Klienta skupi się obecnie na bieżącej obsłudze Klientów, natomiast dział New-business na pozyskiwaniu nowych zleceń.

Do końca roku Fresh będzie dysponował co najmniej czterema zespołami accounckimi. Dodatkowo zostanie przebudowany i powiększony dział strategii, co umożliwi efektywniejszą pracę na potrzeby projektów przetargowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fresh tworzy dział new business

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl