SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google patrzą na rynek chiński

Google, najpopularniejsza na świecie przeglądarka internetowa, zamierza zwiększyć swoje zaangażowanie na rynku chińskim.

Spółka planuje też inwestycje w nowy, szybszy sprzęt komputerowy, który umożliwi budowę nowych serwisów.

Google, które skutecznie rywalizuję z Yahoo! na całym świecie, w Chinach zajmują dopiero drugą pozycję. Liderem jest Yahoo! z 37 proc. udziałów w rynku po niedawnym przejęciu chińskiego portalu aukcyjnego Alibaba.com. Udziały Google na chińskim rynku internetowym wynoszą 23 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google patrzą na rynek chiński

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl