SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hot Dog - nowy film reklamowy Nike

11 listopada rozpocznie się kampania reklamowa najnowszego modelu butów firmy Nike - Shox 2:45

Buty Shox 2:45 to najnowsze wcielenie technologii Nike Shox. Ich nazwa nawiązuje do wymarzonego czasu pokonania trasy maratonu - czyli 2 godzin i 45 minut.

Nowy film reklamowy Nike opiera się na idei More Go - pokazuje, że buty biegowe Shox 2:45 każdemu dają więcej energii i szybkości, więcej ruchu. Nie występuje
tu żaden czołowy sportowiec, lecz Pan Przeciętniak, który wyśmienicie wykorzystuje swoje buty biegowe w niecodziennej sytuacji i otoczeniu zdecydowanie odbiegającym od znanego z reklam tego rodzaju produktów.

Na początku filmu widzimy, jak Pan Przeciętniak kupuje sobie hot doga. Czekając, aż sprzedawca przygotuje przekąskę, Pan Przeciętniak opiera się o jego wózek, który nagle traci stabilność - nieszczęsny pojazd zaczyna staczać się ze wzgórza. Wybucha panika: właściciel wózka rzuca częściowo przygotowanego hot doga w ręce Pana Przeciętniaka i zaczyna gonić swój wózek. Niestety, jest za słabym biegaczem, więc Pan Przeciętniak wspaniałomyślnie go wyręcza i rusza w pościg, niesiony jak na skrzydłach przez buty Nike Shox 2:45. W ten sposób rozpoczyna się chaotyczna gonitwa przez samo centrum śródziemnomorskiego portowego miasta - widzimy, jak Pan Przeciętniak zmaga się ze starszymi paniami, psami, samochodami i tramwajami, by wreszcie dopaść "hot dogowy" wózek pędzący wprost do portowego basenu. Wózek koziołkuje i wpada do wody, ale tuż przed katastrofą nasz bohater chwyta porcję....ketchupu - prawdziwego celu jego maratońskiego pościgu.

Film reklamowy, zatytułowany "Hot Dog", będzie emitowany od 11 listopada w 13 państwach europejskich w wersjach 60 i 30-sekundowej. W Polsce kampania potrwa 4 tygodnie i w tym czasie film pojawi się głównie na antenach telewizji TVN, Polsat, MTV i Viva oraz w TVP1 i TVP2. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą reklamy prasowe (CKM, Focus, Wiedza i Życie, Dlaczego, Men's Health) oraz witryny okienne w wybranych sklepach mających w ofercie model Shox 2:45. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Nike w Polsce - MindShare Polska. Film "Hot Dog" jest dziełem studia Wieden & Kennedy Amsterdam, wyreżyserował go Anglik Ringan Ledwidge, a zdjęcia nakręcono w Portugalii - w Lizbonie. Specjalnym dodatkiem do kampanii będzie dostępny tylko w Internecie 'sequel', prezentowany na witrynie www.nikeshox.com, która została uruchomiona 9 listopada br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hot Dog - nowy film reklamowy Nike

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl