SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet niezbędnym narzędziem dla małych firm

2/3 właścicieli małych przedsiębiorstw wiele razy w tygodniu korzysta z internetu w celach biznesowych.

Wynika z badania Gallup Organization i Wells Fargo.

Z raportu o nazwie ‘Wells Fargo/Gallup Small Business Index’ wynika, że dla ponad 1/3 osób prowadzących małe firmy utrata internetu miałaby duży wpływ na ich interes. 18 procent powiedziało, że gdyby nie było internetu, wycofaliby się z rynku.

3/4 respondentów korzysta online z porad biznesowych. Popularna jest też bankowość internetowa, serwisy społecznościowe, reklama i marketing oraz zarządzanie listą płac.

Ponad 40 procent badanych posiada własną stronę internetową, która pozwala na reklamowanie swoich usług, a także komunikację z klientami, dostawcami i pracownikami. 1/3 takich stron oferuje funkcję przyjmowania zamówień, ale tylko 20 procent akceptuje płatności internetowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet niezbędnym narzędziem dla małych firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl