SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet ważny dla widzów Super Bowl

Dla coraz większej liczby Amerykanów oglądających relacje z Super Bowl, ważną częścią uczestniczenia w tym wydarzeniu jest internet.

Finał rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego odbył się w minioną niedzielę. Z badania przeprowadzonego przed tym wydarzeniem przez firmę badawczą comScore wynika, że 3/4 amerykańskich internautów zamierzało w związku z nim skorzystać tego dnia z internetu - informuje serwis Marketing Charts.

Spośród tych osób, większość zamierzała to zrobić przed (82 procent) lub po meczu (61 procent). W trakcie spotkania zalogować się do sieci zamierzało 29 procent, a w jego przerwie 28 procent badanych.

Najczęstszym powodem, dla którego badani zamierzali skorzystać w niedzielę z internetu, było sprawdzanie statystyk i newsów na temat meczu, na które wskazało 17 procent respondentów. Z kolei 16 procent respondentów planowało wejść na internetowe strony reklamodawców, którzy promowali się w trakcie Super Bowl. Taki sam odsetek chciał w sieci znaleźć przepisy i pomysły na przyjęcie. Kolejne 13 procent planowało obejrzenie w internecie reklam nadawanych podczas meczu.

Badanych poproszono także o wytypowanie zwycięzcy tegorocznego finału Super Bowl. 64 procent badanych wskazało na niepokonaną w sezonie zasadniczym ekipę New England Patriots, wobec 36 procent respondentów, których faworytem była drużyna New York Giants. I to właśnie mniejszość miała rację: Giants wygrali 17-14, nie pozwalając rywalowi na zapisanie się w historii NFL jako pierwsza drużyna, która wygrała wszystkie mecze w całym sezonie.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet ważny dla widzów Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl