SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowe aukcje reklam w 'Auto Tydzień” i „Auto Tuning Świat'

Grupa C2 jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła system aukcji internetowych dla powierzchni reklamowej last minute.

Tzw. „reklamy last minute” (zazwyczaj ostatnie miejsca w magazynie, sprzedawane taniej niż pozostałe) będą licytowane 1 i 15 dnia każdego miesiąca. Już teraz można logować się w systemie w celu uzyskania unikalnego loginu i hasła - informuje "Brief".

Podstawową korzyścią aukcji dla klientów jest możliwość taniego zakupu powierzchni reklamowej w „Auto Tuning Świat” i „Auto Tydzień” oraz oszczędność czasu. Aukcje będą wystawiane do licytacji 1 i 15 dnia każdego miesiąca o godzinie 10:00 rano. Po 48 godzinach szczęśliwy zwycięzca aukcji będzie przesyłał do Wydawnictwa reklamę prasową.

Prace nad serwisem z aukcjami Agencja Alec’s Red House rozpoczęła na początku czerwca 2005 r. Menadżerem projektu jest Dariusz Kiełbasa, posiadający wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wortali internetowych. Wdrożeniu aukcji reklam prasowych towarzyszy kampania informacyjna realizowana przez Agencję Alec’s Red House w czasopismach branżowych oraz wśród Klientów wydawnictwa.

 – Innowacyjny pomysł powstał dość spontanicznie, ma on nakłonić naszych klientów do „ryzykowania”. Liczymy także na pozyskanie, tym spsobem, nowych klientów – wyjaśniła "Briefowi" Renata Piszcz-Wójcik Kierownik Działu Reklamy Grupy C2.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internetowe aukcje reklam w 'Auto Tydzień” i „Auto Tuning Świat'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl