SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joost rozpoczyna walkę z YouTube

Joost poszerza swoją ofertę, aby móc rywalizować z YouTube.

Joost, który ma szansę stać się największym rywalem dotąd bezkonkurencyjnego YouTube poinformował w poniedziałek o podpisaniu umowy z Warner Bros.

Zawarte porozumienie pozwala na emisję w internecie programów telewizyjnych wyprodukowanych przez amerykańską wytwórnię. Warner Bros stanie się teraz jednym z największych obok Sony partnerem Joost. Autorzy serwisu mają nadzieję, że jego oferta stanie się wkrótce bardziej atrakcyjna niż YouTube. Założenia na podstawie których funkcjonuje Joost nie pozwalają na dodawania nielegalnych klipów wideo z którymi ciągły problem ma YouTube, ale jednocześnie powodują, że serwis jest mniej atrakcyjny dla internautów.

Współpraca obu firm rozpocznie się jeszcze w maju. Warner Bros należący do koncernu medialnego Time Warner uruchomi w internetowym serwisie kanały: science-fiction oraz celebrity. Firmy nie zdradziły szczegółów umowy.

Podobne informacje:
Ruszyła telewizja internetowa twórców Skype i Kazaa. Co oferuje?
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joost rozpoczyna walkę z YouTube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl