SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania ATL Primy Finezji silnie wspierana BTL-em

Od września rusza telewizyjna kampania reklamowa kawy mielonej Primy Finezji.

Kampanię wspierają rozbudowane działania BTL.

Czas trwania kampanii: wrzesień – połowa listopada
Cel kampanii: budowanie wizerunku Primy Finezji i pozyskanie nowych konsumentów kawy.
Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 49 lat, mieszkający w małych i średnich miastach, wyznający tradycyjne wartości - z rodziną na pierwszym miejscu.
Sposób realizacji kampanii: emisja 30- i 15- sekundowych spotów
Media: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4 oraz kanały tematyczne
Inne działania marketingowe: BTL - akcja promocyjna kawy mielonej Primy Impresji pod hasłem „Kolekcja pięknych chwil”.
Agencja reklamowa: Grey Worldwide
Senior Account Manager: Karolina Piechowiak
Dyrektor działu obsługi klienta: Marek Kosakowski
Dom mediowy: MediaCom Warszawa
Agencja PR: Pegasus Public Relations
Osoba odpowiedzialna po stronie klienta: Kamila Hadyniak, brand manager

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania ATL Primy Finezji silnie wspierana BTL-em

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl