SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania preparatu Imodium Instant

Firma Jansen Cilag, wprowadziła na nasz rynek preparat o nazwie Imodium Instant, zalecany w objawowym leczeniu biegunki. Nowy środek leczniczy wspiera kampania

Hasło kampanii: „Imodium Instant koniec z biegunką, działa od razu bez popijania”.

Cel kampanii: Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek nowoczesnego leku na biegunkę.

Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni w wieku 24- 45 lat, mieszkańcy miast pow. 50tys., z dochodami powyżej średniej krajowej.

Kreacja: Agencja Saatchi & Saatchi W. Brytania, adaptacja Saatchi & Saatchi Polska.

Do mediowy: Media Group.

Media: Radio (RMF FM, TOK FM, Trójka, Pogoda 100,1, Eska), telewizja (TVN, TVN24, TVN siedem, TV 4).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania preparatu Imodium Instant

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl