SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa Bebilona HA 1 i HA 2

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Bebilon HA 1 i HA 2, należącej do firmy Nutricia Polska.

Kampania ruszyła w czerwcu, termin zakończenia nie został ujawniony.
 
Grupa docelowa to mamy pragnące uniknąć problemów z alergią u dziecka (np. te które zetknęły się już z problemem alergii – starsze dziecko bądź jedno z rodziców miało alergię). Mamy chcące zapewnić swojemu dziecku jak najlepszy start w życiu, matki szukające najlepszego produktu po mleku matki, z rekomendacją ekspertów. Kobiety wykształcone, aktywne, z wyższymi dochodami, myślące o szybkim powrocie do pracy, mieszkające w średnich i dużych miastach.

Celele kampanii jest poinformowanie o wprowadzeniu na rynek nowego produktu Bebilonu HA. Ponadto zbudowanie wizerunku produktu jako skutecznego w profilaktyce alergii u niemowląt i dzieci.

Media: Prasa medyczna, handlowa oraz tytuły z prasy dla rodziców, m.in. „Mam Dziecko”, „Dziecko”, „Twoje Dziecko”, „Rodzice”, „Mamo to ja”.
Agencja: Gruppa66 Ogilvy.
Agencja PR: Alert Media.
Dom mediowy: Macroscope OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Bebilona HA 1 i HA 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl