SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa Olympus E-300

W czerwcu rozpocznie się kampania reklamowa marki Olympus pod hasłem: 'Porównaj i wybierz'

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Olympus jako wiodącego producenta cyfrowych lustrzanek oraz wzrost sprzedaży tego konkretnego modelu. Produkt reklamowany jest pod hasłem „Porównaj i Wybierz”, mającym na celu zwrócenie uwagi na innowacyjne i niespotykane rozwiązania zastosowane w E-300 - specjalny system redukcji zanieczyszczeń matrycy bazujący na ultradżwiękach (Supersonic Wave Filter), telecentryczne obiektywy oraz wykorzystanie matrycy full frame transfer dzięki czemu obraz ma większą rozpiętość i pojemność tonalną a na zdjęciach uzyskuje się jaśniejsze światła, z większą liczbą szczegółów.

Kampania skierowana jest do fotografów amatorów, ceniących jakość i innowacyjność produktu w połączeniu z atrakcyjną ceną. Dodatkowo w reklamie zwrócona jest uwaga na nagrodę DIWA, którą otrzymał model E-300 za „ wysokiej ogólnej jakości działania oraz poprzez bardzo dobre rezultaty uzyskane w testach przeprowadzonych przez ekspertów DIWA zajmujących się aparatami fotograficznymi”

Kampania prowadzona jest na frontlightach w największych miastach Polski oraz w prasie branżowej. Dodatkowym wsparciem są materiały POS.

Autorem projektu jest agencja Awangarda.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Olympus E-300

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl