SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kobiety i mężczyźni na Facebooku (infografika)

Firma Compass Labs przygotowała infografikę, obrazującą różnice w upodobaniach kobiet i mężczyzn widoczne na Facebooku.

Kobiety i mężczyźni na Facebooku (infografika)

Według analizy Compass Labs, 23 procent pań na największym serwisie społecznościowym świata lubi marki związane z handlem i usługami. Co piąta jest na Facebooku fanką marki spożywczej, a 16 procent kobiet modowej. W przypadku mężczyzn z kolei zdecydowanie dominuje motoryzacja - lubi ją 40 procent panów. 20 procent to fani handlu i usług a 13 procent marek technologicznych.

Wśród ulubionych zajęć kobiety na Facebooku wymieniają trening, cheerleading, pieczenie, zakupy i taniec. U mężczyzn są to polowania i wędkarstwo, gra na gitarze lub innych instrumentach oraz jazda na rowerze. Różnice są bardzo wyraźne również w sferze kultury. Podczas gdy panie oglądają „Dirty Dancing” i „Pretty Women”, słuchają Adele oraz Justina Biebera i czytają sagę „Zmierzch”, panowie wolą na ekranie „Pełny magazynek” i „Władcę pierścieni”. Posłuchają chętnie Iron Maiden i Wu-Tang Clanu, a jako lekturę wybiorą „Zombie Survival Guide” lub „Sztukę wojny”.

Ulubioną marką alkoholową kobiet jest Sauza Tequila, a mężczyźni na Facebooku preferują Johnnie'ego Walkera. Wśród produktów szybkozbywalnych natomiast płeć piękna wybiera Febreze i Pampers, zaś panowie Axe i Old Spice.

Compass Labs podkreśla również, że mężczyźni o 3 procent częściej korzystają z przycisku „Lubię to!” na urządzeniach mobilnych niż kobiety. Aż czterokrotnie częściej natomiast reagują na posty zawierające linki. Panie z kolei dwa i pół raza chętniej angażują się w treści zawierające tylko tekst. Ponadto, kobiety trzykrotnie częściej od mężczyzn lubią marki luksusowe i związane ze zwierzętami domowymi, podczas gdy mężczyźni pięć razy chętniej od nich klikają „Lubię to!” przy zabawkach i grach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kobiety i mężczyźni na Facebooku (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl