SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kompromitująca reklama supermarketów Real

"Bombowe ceny!" - brzmi hasło na gazetkach reklamowych supermarketów sieci Real, które właśnie trafiają do skrzynek pocztowych warszawiaków.

Literki "o" w reklamowym sloganie zastąpione są obrazkami bomb z zapalonymi lontami.

Gorszego terminu dla tej kampanii reklamowej chyba już nie da się wymyślić. Świat wciąż jest w żałobie po tragicznych zamachach terrorystycznych w Londynie, w których kilkanaście dni temu zginęło kilkadziesiąt osób. Równie tragiczne było żniwo eksplozji w egipskim kurorcie Szarm el Szejk kilka dni temu. Warszawiacy współczują rodzinom ofiar, ale i trochę boją się, że do podobnej tragedii mogłoby dojść i u nas.

Isolda de Saint-Paul, rzecznik sieci Real, zapewnia, że hasło "Bombowe ceny!" zostało wymyślone na długo przed ostatnimi atakami terrorystycznymi. - Wtedy miało ono jedynie wydźwięk humorystyczny, tak jak i inne powszechnie stosowane, a dziś już również niepolitycznie brzmiące sformułowania: "wystrzałowa kreacja" czy "wpaść gdzieś jak bomba". W momencie pierwszych zamachów w Londynie gazetka była już, niestety, w druku - jej cykl wydawniczy trwa ponad dwa tygodnie. Ze względu na wysokie koszty nie mogliśmy już zmienić hasła. Jest nam niezmiernie przykro, jeżeli kogoś uraziliśmy tym hasłem, pragniemy zapewnić, że od następnej gazetki nie będzie ono już używane - obiecuje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kompromitująca reklama supermarketów Real

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl