SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs marki Lirene

16 maja 2005 roku rozpoczął się konkurs, zorganizowany przez Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Konkurs skierowany jest do tych konsumentów marki Lirene, którzy zakupią przynajmniej jeden produkt Lirene i wyślą prawidłowe zgłoszenie udziału.

Czas trwania: 16 maja-15 lipca br.

Opis konkursu: Nagrodą główną w konkursie jest nowy FordFocus, a co tydzień pierwsze 1000 zgłoszeń będzie nagradzane zestawem trzech kosmetyków marki Lirene. W sumie 8 tysięcy zestawów kosmetyków Lirene trafi do nagrodzonych w ten sposób klientów.

Marketingowe wsparcie konkursu w punktach sprzedaży: plakaty konkursowe, hangery, kupony konkursowe dostępne u sprzedawcy, kupony naklejane na produktach i broszury informacyjne dla personelu sklepów.

Medialne wsparcie konkursu: Kampania w prasie kobiecej, kampania telewizyjna w TVP, TVN i Polsacie, strona internetowa z informacją o konkursie w serwisie www.lirene.pl.

W czasie trwania konkursu zostanie przeprowadzone badanie metodą Mystery Shopping, którym objęte będą wybrane drogerie, perfumerie, sklepy kosmetyczne i wielobranżowe. Celem badania jest sprawdzenie realizacji zało żeń promocji. Dla personelu sklepów, który zarekomenduje kosmetyki Lirene oraz wykaże się znajomością produktów i zasad konkursu Lirene – przewidziano nagrody.

Obsługa konkursu oraz projekt: Agencja Beyond Concepts.

Kreacja do mediów (prasa, telewizja): Agencja PZL

Serwis internetowy: Mouton Interactive.

Strategia: dział marketingu Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris S.A. – Grzegorz Pawłowicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs marki Lirene

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl