SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kontrowersyjna "reklama" samochodu

W największych amerykańskich sieciach telewizyjnych emitowane jest w blokach reklamowych ...

W największych amerykańskich sieciach telewizyjnych emitowane jest w blokach reklamowych ogłoszenie stylizowane na zwykłą reklamę samochodu, będące jednak w istocie atakiem na największych producentów z Detroit.

Ogłoszenie, sponsorowane przez nowojorską organizację ekologów Natural Resources Defense Council i podobną organizację Detroit Project, zapowiada pokazanie widzowi nowego samochodu, który "może rano zawieźć Amerykanów do pracy i nie wysłać ich wieczorem na wojnę (w domyśle: o ropę)".

Sylwetka samochodu, rysująca się spod zasłon, okazuje się jednak fikcją po ich opadnięciu. Wówczas chórek spoza kadru komentuje na melodię jednego z przebojów zespołu Talking Heads: "Jedyny problem polega na tym, że Detroit go nie wyprodukuje".

Chodzi, rzecz jasna, o to, że samochody z Detroit spalają zbyt dużo paliwa i zwiększają tym samym uzależnienie USA od importowanej ropy, o którą czasem trzeba walczyć.

Ogłoszenie zbiegło się z opublikowaniem przez federalną Agencję Ochrony Środowiska (EPA) raportu, z którego wynika, ze obecnie produkowane samochody spalają więcej paliwa niż te z 1982 roku.

W szczególności dotyczy to popularnych w USA pojazdów typu SUV i półciężarówek.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kontrowersyjna "reklama" samochodu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl